Gå til innhold

Hvit, litt gjennomsikitig kjole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt meg en nydelig hvit kjole. Problemet er bare det at den er litt gjennomsiktig. Hva skal jeg ha under?

Anonymous poster hash: a132b...df3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en hvit underkjole:) Må jo ha sånn høvelig samme form som den du har da.

Anonymous poster hash: 00d52...cb7
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke et godt råd til deg dessverre, men vil bare si at det er synd at de aller fleste hvite sommerklær er gjennomsiktige. Jeg klarer ikke å gå med det, for jeg vil være påkledd og ikke føle at jeg går naken i altfor tynne klær. Lykke til. Håper du finner på noe lurt. Anonymous poster hash: 8e115...515

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en hvit underkjole:) Må jo ha sånn høvelig samme form som den du har da.

Anonymous poster hash: 00d52...cb7

Takk for svar :) Jeg tenkte kanskje en sånn stram nude shapingunderkjole? Ser det dumt ut?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke et godt råd til deg dessverre, men vil bare si at det er synd at de aller fleste hvite sommerklær er gjennomsiktige. Jeg klarer ikke å gå med det, for jeg vil være påkledd og ikke føle at jeg går naken i altfor tynne klær. Lykke til. Håper du finner på noe lurt.

Anonymous poster hash: 8e115...515

Takk for svar :) Jeg har to hvitekjoler nå som jeg ikke kan bruke før jeg finner noe som jeg kan ha under. Tenker kanskje sånn shapingunderkjoler hjelper, i nude?

Skrevet

Ta med deg kjolen i butikkke, og prøv forskjellige underkjoler for å finne den som passer best.

Søsteren min gjorde det da hun skulle ha til sin sommer kjole, og fikk en som passet veldig bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Ta med deg kjolen i butikkke, og prøv forskjellige underkjoler for å finne den som passer best.

Søsteren min gjorde det da hun skulle ha til sin sommer kjole, og fikk en som passet veldig bra :)

Takk for svar :) Tror jeg gjør det!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...