Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte så godt Are & Odin da de hadde program på P3. Jeg lo godt :)

Flere program dere savner?

Anonymous poster hash: b62fc...8cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Are& Odin, uten tvil!

Skrevet

Are & Odin!

Skrevet

:5:

AnonymBruker
Skrevet

Radioresepsjonen! De har heldigvis bare pause frem til høsten da.

Anonymous poster hash: 53406...0b5
  • Liker 1
Skrevet

Jeg savner Radioresepsjonen!
De har tatt pause til høsten, og da kommer de ikke tilbake til P3 en gang! De skal over på P13 som kun er basert på nett og DAB. Så når feriepenger og skattepenger kommer så skal alle radioer byttes ut her i huset!

Hva jeg gjør med bilanlegget aner jeg ikke, for jeg har ikke noen mulighet for å koble til nytt der med mindre jeg skal bytte ut alt. Og det gidder jeg ikke i en 8 år gammal bil som blir bytta ut om et par år likevel... Blir vel sikkert bærbar DAB i passarsjersetet hvis jeg skal ut på kjøretur e.l. i beste RR-tid :P

AnonymBruker
Skrevet

Nyhetsprogrammet "Her og nå" som før gikk mellom kl 15.00 - 16.00. Fint å høre når jeg var på vei fra jobb.

Anonymous poster hash: 8be97...f55
AnonymBruker
Skrevet

Holger Nielsens Metode, et herlig morgenprogram som gikk på p3 (som forøvrig på den tiden het Petre) på slutten av 90-tallet, mener jeg å huske. Har aldri eksistert noe bedre morgenprogram, verken før eller siden :(

Anonymous poster hash: 45a81...188
AnonymBruker
Skrevet

radio luxenburg

Anonymous poster hash: 1e4ec...006
  • Liker 1
Skrevet

Tazte priv med Harald Eia og Bård Tufte Johansen på p3!

• Liker 1
Gjest The girl next door
Skrevet

Nostalgia. Og at radioteaterets hørespill sendes på lørdag istedenfor søndag slik som nå.

AnonymBruker
Skrevet

radio luxenburg

Anonymous poster hash: 1e4ec...006

Åja. Det var i gode gamle dager. :danse:

Anonymous poster hash: 344da...d4f

AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke noe som het Irma 2000 på P3? Likte det hvertfall. Og Jill Bottolfsen hadde et show av noe slag på Radio 1.

Kjærlighet uten grenser med Siv Stubsveen! Snakk om sensuell stemme.

Skrevet

Bestevenn med Erlend og Steinjo :)

Gjest Naria
Skrevet

Enig!

AnonymBruker
Skrevet

Hva handlet det om?

Skrevet

Hva handlet det om?

Det var et humorprogram, og de hadde forskjellige "gjester", blant annet fikk vi møte Lena fra døden på Oslo S der, mange av karakterene vi har sett i ut i vår hage etc. har vært "gjester" på tazte priv. Utrolig morsomt program :P

Skrevet

Hybel, karate, XL.. alle programmene til Schau-brødrene, Antonsen, Thoresen, Golden og den gjengen der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner Radioresepsjonen!

De har tatt pause til høsten, og da kommer de ikke tilbake til P3 en gang! De skal over på P13 som kun er basert på nett og DAB. Så når feriepenger og skattepenger kommer så skal alle radioer byttes ut her i huset!

Hva jeg gjør med bilanlegget aner jeg ikke, for jeg har ikke noen mulighet for å koble til nytt der med mindre jeg skal bytte ut alt. Og det gidder jeg ikke i en 8 år gammal bil som blir bytta ut om et par år likevel... Blir vel sikkert bærbar DAB i passarsjersetet hvis jeg skal ut på kjøretur e.l. i beste RR-tid :P

Man kan kjøpe en DAB-adapter til bilradioer, noen er veldig enkle og krever ikke at du bytter ut noe som helst, man bare plugger den inn i radioen :)

Jeg savner også Tazte Priv, de hadde noen helt fantastiske sketsjer.

Anonymous poster hash: 19ec9...72a

Skrevet

Man kan kjøpe en DAB-adapter til bilradioer, noen er veldig enkle og krever ikke at du bytter ut noe som helst, man bare plugger den inn i radioen :)

Jeg savner også Tazte Priv, de hadde noen helt fantastiske sketsjer.

Anonymous poster hash: 19ec9...72a

Jeg har en 2006 mod. med standard anlegg i. Det er ingen plass å plugge noe som helst i =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...