Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !:)

I går prøvde jeg å sette på falske øyevipper for første gang, og jeg syns jeg klarte det ganske bra. De satt hvertfall slik de skulle.
En ting jeg ikke var så fornøyd med, var at jeg kunne se øyevippene når jeg så rett fram. Vanskelig å forklare, men de var liksom i synsfeltet mitt. Jeg lurte på om det er normalt, eller har jeg satt dem på feil? Takker for svar på forhånd :blomst:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bedre å bruke enkeltvipper. Man skal ikke se vippene når man har dem på, de skal gå i ett med dine naturlige vipper.

Anonymous poster hash: 82d44...667
Skrevet

Hei !:)

I går prøvde jeg å sette på falske øyevipper for første gang, og jeg syns jeg klarte det ganske bra. De satt hvertfall slik de skulle.

En ting jeg ikke var så fornøyd med, var at jeg kunne se øyevippene når jeg så rett fram. Vanskelig å forklare, men de var liksom i synsfeltet mitt. Jeg lurte på om det er normalt, eller har jeg satt dem på feil? Takker for svar på forhånd :blomst:

Det gjorde jeg også i starten, men du må prøve å lime dem litt mer bakover, hvis du skjønner. På denne måten vil vippene løfte seg selv litt høyere og du slipper at dem kommer i synsfeltet ditt :)
Skrevet

Det gjorde jeg også i starten, men du må prøve å lime dem litt mer bakover, hvis du skjønner. På denne måten vil vippene løfte seg selv litt høyere og du slipper at dem kommer i synsfeltet ditt :)

Takker veldig for svar, men om jeg limer dem bakover ser man litt av huden på øyelokket da? eller fyller man dette området med eyeliner ? :)

Skrevet

Takker veldig for svar, men om jeg limer dem bakover ser man litt av huden på øyelokket da? eller fyller man dette området med eyeliner ? :)

Du skal ike ta dem bakover som oppover på øyelokket, men lime dem helt inntil dine egne vipper, samtidig som du prøver å vippe dem litt bakover. Hehe. Vet ikke hvordan jeg skal forklare uten å vise deg. 😁
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Satte du de muligens på feil vei? Forøvrig bruker jeg alltid vippetang etter at jeg har satt på falske vipper, kanskje det kan hjelpe.

Skrevet

Jeg har brukt falske vipper i flere år, og limer de alltid helt inntil mine egne vipper. Jeg ser ikke mine når jeg har de på, du burde prøve å bøye de litt bakover. Hender jeg også gjør det etter å ha limt de på slik at de sitter som jeg ønsker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres ut som at du kan ha brukt litt for lange vipper.

Anonymous poster hash: 88949...3c9
Skrevet

Det er normalt, men forsøk å tipp de litt oppover med en gang du tar de på. Jeg pleier å se opp og så ligge en finger over vippene og trykke de mot huden under øyenbrynet hvis du skjønner.

Skrevet (endret)

Hei jenter, og takk for svar :) Legger med et (uklart og creepy..) bilde av hva slags øyevipper jeg brukte og hvordan jeg satt dem på. Troor jeg gjorde det riktig

Endret av esmer
AnonymBruker
Skrevet

Skal man bruke maskara etter at vippene er satt på?

Anonymous poster hash: 9588d...ddd

Skrevet

Skal man bruke maskara etter at vippene er satt på?

Anonymous poster hash: 9588d...ddd

Jepp. Jeg liker å bruke øyenbrynsgele pver også.

Skrevet

Jeg registrerer ikke at jeg ser vippene, men når jeg "ser etter", så ser jeg dem.

Du bør ta på eyeliner før du klistrer vippene på. På den måten trenger du ikke ha dem klint ned i roten. Man vil ikke ha en hudfargede strippe mellom ekte og falske vipper, da blir man busted :P

Jeg bruker også å vippe vippene før jeg tar dem på (så de ikke løsner om jeg blunker mens jeg vipper). På den måten står de ikke "rett frem". Kanskje du ser mindre til dem da? :)

Skrevet

Du har ikke limt på vippene ordentlig inntil øyekroken vipper de oppover da sitter de ikke ordentlig! Du må bøye vippene og pass på at du i begynnelsen kun kjøper enkle vipper med gjennomsiktig bånd og som er myke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...