AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Helt fersk på iPhone-fronten, så lurer på et par ting. Er det normalt at mobilen blekker når det er 20% igjen? Trodde jeg hadde et par timer til å gå på, men plutselig sto det "lavt batterinivå", og så ble skjermen svart og fikk beskjed om å koble til lader.. Synes dette virker litt rart. En annen ting er om det er mulig å endre pin-kode på simkortet? Fikk jo nytt sim kort når jeg kjøpte tlf, og nå synes jeg det er litt vel mange koder å forholde seg til rundt om, så vil gjerne "ha tilbake" den gamle koden min. Hvordan gjør jeg isåfall dette? Er forresten 4s det er snakk om her:) Anonymous poster hash: 9dc95...a13
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Skjer med meg hver gang jeg får beskjed om at den har 20% igjen, gjør jeg noe etter det så blir den svart med beskjed om å koble til lader. Så normalt for meg i hvert fall Det er mulig å endre, jeg bare husker ikke hvor.. Prøvde å lete nå, men ble ikke noe klokere selv x) Anonymous poster hash: 6743c...e29
dillyduzit Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Er det varmt/kaldt ute bruker telefonen mye mer ytelse på batteri, den kan slukke når som helst. Pass på å ha den et sted hvor temp er normal (15-20grader). Lad opp telefonen til fullt hver gang, lad den før den går tom (etter tid vil telefonen holde lenger på batteri tiden) Pinkode kan du endre på: Instillinger -> Telefon - > Sim - pin kode. Om telefonen går i svart ved 15% batteri, prøv å resette telefonen. Det pleier å hjelpe. edit: skrivefeil Endret 1. mai 2014 av dillyduzit
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Takk for svar:) Jeg var ute å jogget i regnet/snøen da den blekket, så det kan vel ligge noe i det at den var kald da det skjedde. Drittbatteri, angrer allerede. Herregud, den gamle telefonen min holdt jo i minst 4 dager, og denne klarer 1 og en halv.. Anonymous poster hash: 9dc95...a13
dillyduzit Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Hvilken modell har du? Vet at både 5 og 5S/5C sliter litt når det kommer til batteri i forhold til 4 og 4S. Lad den fult opp, lad før den slukner osv. Dersom den slukner, så starter den på den prosentsummen når du får den i lader igjen. Et annet problem kan også være iCloud som kortslutter telefonen, da er det bare å avinstallere den (huk av) og resette telefonen. Det gjør du forresten i iTunes om det ikke var klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå