Gå til innhold

Alle gode ting er to?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenter, jeg trenger litt hjelp av dere. Først en kort historie.

Noen uker før påsken var jeg ute med noen venner og venninner, og i løpet av kvelden kom jeg i kontakt med ei veldig flott jente. Lett å prate med, smart og slett ikke dum å se på :rodmer: Vi danset sammen hele kvelden og det ble tafset lett en del begge veier. Mitt forsøk på å kysse henne ble skutt ned uten at det ble dårlig stemning (eller slutt på lett tafsing og dansing fra hennes side). Hun fant alltid tilbake til meg etter toalettbesøk og turer i baren, og det pleier jo være et godt tegn. Ikke var hun eller jeg sanseløst dritings heller, så tror ikke ølbriller var involvert.

Det jeg egentlig vil frem til er at jeg fikk inntrykk av at hun var veldig interessert, men ikke i ONS og derfor ikke ville virke for billig. Helt greit for meg, og hun var veldig interessert i å utveksle nummer for å avtale en date. Her kommer min store brøler, selvsikker og eplekjekk som jeg var sa jeg at jeg "får jo nummeret ditt når du tar sender meg en liten melding" etter at jeg hadde gitt henne mitt. :balltre:

Man trenger vel ikke lese lenge på dette forumet før man skjønner hvilken kardinaltabbe det var å legge opp til at ei jente må ta initiativ. Det er absolutt ikke noe jeg vanligvis gjør, jeg hadde bare en utrolig god følelse.

Uansett, selvsagt hører jeg ingenting. Usikkerheten begynner å gnage, kom det kanskje en skriveleif inn da jeg gav henne nummeret? Vi kom i kontakt gjennom en felles kompis, og til ham hadde hun sagt at hun hadde det kjempegøy og hadde visst nevnt meg. Mot slutten av uka har jeg enda ikke hørt noe, så jeg skaffer nummeret hennes fra nevnte kompis og tar kontakt (med en unnskyldning for at jeg var så tufsete å ikke få med meg nr hennes). Jeg får forsåvidt grei respons (utfyllende svar og kjapp respons) og ber henne etterhvert ut på en kaffedate.

Da får jeg at hun blir veldig opptatt på jobb til uka og derfor må se det an og skal si i fra om hun får tid. Vi jobber ca i samme bransje, så jeg vet at det slett ikke er usannsynlig. Jeg hadde selv mye jobb den uka og de påfølgende ukene og ville derfor ikke hatt mulighet til å gå hver kveld.

Enden på visa er at jeg ikke hadde hatt mulighet til å møte henne, men jeg hører ikke noe. Jeg blir borte over påsken på en lengre jobbtur og har ikke hatt anledning til å tenke noe mer på henne før nå, men jeg har jo veldig lyst til å se om dette kan bli noe.

Hva tror dere jenter, er det bare jeg som ikke tar hintet, eller bør jeg ta kontakt igjen?

Anonymous poster hash: 7d3da...60d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tror du må ta hintet og la det være opp til henne. Hun skrev jo at hun skulle ta kontakt om hun får tid. Hun virker jo veldig likegyldig da, og burde nesten ha en "unnskyldning" om hun skulle finne på å kontakte deg nå lenge etterpå.

Anonymous poster hash: 75763...45b
Skrevet

La det være opp til henne nå. Det trenger ikke å være negativt, kan være så enkelt som at hun ikke har eller vil ta seg tid akkurat nå. Men det kan også være at hun ikke vil gå ut med deg, til tross at det høres ut som om at det var en god kveld.

Hadde jeg klikket godt med en fyr så hadde jeg funnet tid relativt kjapt. Men folk er forskjellige. Noen er tregere og noen er raskere. Ikke holdt pusten, men håp at hun tar kontakt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...