AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Da jeg ble konfirmert så leste vi alle telegrammene høyt og sa hva gaven var. Er det fortsatt vanlig? Er det noen som gjør noe ut av gaveåpningen? Tenker at iallefall gaven fra oss foreldre skal åpnes under kaffen (har laget en noe spesiell gave med humoristisk vri).Anonymous poster hash: 818ce...420
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Jeg gjorde ikke noe ut av gaveåpningen, åpnet etterhvert som gjestene kom. Anonymous poster hash: a883c...ed7
skruf Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Gjorde ikke noe spesielt utav gaveåpningen. Hadde gavebord der alle gavene ble lagt, og jenta åpnet opp mens venninna hennes noterte ned i ei bok hva hun fikk og fra hvem. Kort og gaver ble satt ut på gavebordet sånn at gjestene kunne se og lese. Pengegavene som kom ble samlet i en konvolutt som jeg tok vare på i bunadsvesken min.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Uff, nei. Det tar fryktelig lang tid av en dag som ikke er spesielt lang. Er vant til at konfirmanten åpner gaver etter som de kommer, noterer i bok hva som er gitt av hvem, og legger fortløpende på gavebord. Er jo gjerne noe tid mellom seremoni og selskap. Anonymous poster hash: d0225...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå