Gå til innhold

Holmenkollstafetten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mange her som skal løpe Holmenkollstafetten? Hvilken etappe skal du løpe? Har du løpt stafetten før?

Jeg skal løpe med jobben. Kjenner jeg gruer meg litt, for jeg er ingen løper. Men det er ikke så mange av mine kollegaer, som løper noe særlig heller.

Det er vel for sent å gjøre noe med kondisen før denne tid? Er jo bare en drøy uke til det braker løs. Men lurer litt på hvordan jeg skal legge opp den siste uka før løpet. Noen tips?

Noen som har tips på hvordan man kan få unna en smidig veksling også? Det er jo ikke lett å vite når man kan forvente sin veksler inn heller. Hvordan løser man det hele i vekslingsområdene? Det er jo rimelig stappa med folk i vekslingsområdene. Andre gode tips for stafetten?

Anonymous poster hash: 72906...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

har løpt HK stafetten en del ganger, men da i elite og juniorklassen, der er det ikke så stappa med folk som i bedrift vil jeg anta. Det jeg vil anbefale dere er å planlegge litt før løpet, avtale med de du skal veksle med hvilken side, sørge for at du vet hvilken farge de har på t-skjorten, shorts/tights etc. Vekslingstidene er sånn ca, men for oss var de litt for gode, så når jeg gjorde meg klar måtte jeg vente en liten stund.

Når det gjelder kondisen så er jo løpet kjørt, med mindre du venter et mirakel. Du bør ikke plutselig trene mye nå, det kan føre til skader eller at du stiller sliten. Du skriver at du og dine kollegaer er ingen løpere, da skjønner jeg ikke hva du bekymrer deg for, bare løp dere og ha det gøy. Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min skal løpe den lengste etappen, er nr 10 tror jeg :)

Endret av hulinda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hei!

har løpt HK stafetten en del ganger, men da i elite og juniorklassen, der er det ikke så stappa med folk som i bedrift vil jeg anta. Det jeg vil anbefale dere er å planlegge litt før løpet, avtale med de du skal veksle med hvilken side, sørge for at du vet hvilken farge de har på t-skjorten, shorts/tights etc. Vekslingstidene er sånn ca, men for oss var de litt for gode, så når jeg gjorde meg klar måtte jeg vente en liten stund.

Når det gjelder kondisen så er jo løpet kjørt, med mindre du venter et mirakel. Du bør ikke plutselig trene mye nå, det kan føre til skader eller at du stiller sliten. Du skriver at du og dine kollegaer er ingen løpere, da skjønner jeg ikke hva du bekymrer deg for, bare løp dere og ha det gøy. Ønsker deg lykke til!

Takk. Vi skal møtes før løpet, så da ser vi jo hverandres antrekk. Vi løper heldigvis i like t-skjorter, men vi er nok ikke alene om fargevalget på skjorta :P

Anonymous poster hash: 72906...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvlysende pannebånd er lurt. Det skiller seg ut i mengden.

Alltid like festlig å se de som kommer frem til veksling så finner de ikke lagkameraten, og ender opp med å måtte løpe en etappe til...

Bank i bordet for at min lagkamerat står klar på etappe 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...