Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen søker jobb og har funnet drømmejobben som han venter å få komme på intervju til. Denne jobben innebærer en del reising og hver gang det er snakk om det kommer det et merkelig flir i ansiktet hans som han delvis prøver å skjule noe som gjør meg usikker på hva sprell han evt. tenker på ifm disse turene. Finner ikke ut om han prøver å skjule noe eller tuller med meg.. På en måte er han glad i damer/kikke/snakke med andre damer, men han er oppmerksom på meg samtidig. Han er en nøtt å knekke og slipper meg ikke helt inn føler jeg. Når jeg spurte om hva det lure smilet var skyldte han på noe annet hverdagslig. På en måte tror jeg han prøver å tulle med meg på en annnen føler jeg han har en "mørkere" side som han ikke vil innrømme selv. Vi har vært sammen i 1 1/2 år (avstandsforhold samt bodd sammen kortere tid) Han er 31, jeg 27.

Anonymous poster hash: 21056...9d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva han vil finne på, når han er på disse turene?

Har du en oppfatning at alle som forlater hjemme og bygrensen vil finne på noe med andre damer?

Det må være ille for deg.

Om han vil finne på noe med andre damer, så kan han gjøre det ute på trening, i skogen, mens du er på jobb, ja overalt.

Hvorfor er landegrenser den store skrekken? Få mere tro på deg selv

Uansett om han ønsker å gjøre noe, så kan du ikke gjøre noe for å forhindre det .Ikke noe

Anonymous poster hash: b05fd...b14
Skrevet

Kanskje det fliret bare var et smil? Et smil fordi han er glad for å få sjansen til å reise endel, selv om det er i forbindelse med jobb?

Du sier jo at det er drømmejobben han skal på intervju til, så kanskje han bare rett og slett ga deg et drømmende smil, som at han gleder seg til evt. å jobbe i drømmejobben og reise?

AnonymBruker
Skrevet

Hva han vil finne på, når han er på disse turene?Har du en oppfatning at alle som forlater hjemme og bygrensen vil finne på noe med andre damer?Det må være ille for deg.Om han vil finne på noe med andre damer, så kan han gjøre det ute på trening, i skogen, mens du er på jobb, ja overalt.Hvorfor er landegrenser den store skrekken? Få mere tro på deg selv Uansett om han ønsker å gjøre noe, så kan du ikke gjøre noe for å forhindre det .Ikke noe Anonymous poster hash: b05fd...b14

Dette

Anonymous poster hash: eb1f4...6d3

Skrevet

Vil han være utro, så kan han gjøre det mens han er på jobb 100m fra deres felles bolig.

Jeg hadde nok glisa en del selv om jeg fikk drømmejobben, og det hadde overhodet ikke hatt noe med utroskap å gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...