AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Jeg har kommet dit at jeg har tatt avgjørelsen om å gjøre det slutt med han jeg har vært i et forhold med i 1 1/2 år. Ingen lett avgjørelse for jeg er fortsatt veldig glad i han, men dette forholdet er ikke liv laga. Jeg har bestemt meg nå, og skal prøve å holde meg hard og ønsker ikke å gå tilbake på avgjørelsen. Likevel er jeg redd for at han skal klare å overtale meg til å prøve litt til.. Men det har vi allerede forsøkt et par ganger, uten at det har gått noe bedre. Så jeg MÅ ut, men siden jeg har så sterke følelser for han så blir ikke dette lett. Jeg vil gjerne ha noen gode råd fra andre som har vært i samme situasjon, eller som klarer å se dette med litt andre øyne. Hvordan skal jeg klare å holde på avgjørelsen min hvis han prøver hardt på å få meg tilbake? Anonymous poster hash: c10bd...366
Gjest Malanthor Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Bryt kontakten tvert. Det blir litt som en narkoman som ønsker og slutte med dop, men han omgås fortsatt de gamle kompisene sine som fortsatt bruker. Selfølgelig klarer han ikke og bli dopfri da. Ditt problem er av samme karakter. Du kan ikke ha han i nærheten til og friste deg/overtale deg til og gi han en sjanse til. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Bryt kontakten tvert. Det blir litt som en narkoman som ønsker og slutte med dop, men han omgås fortsatt de gamle kompisene sine som fortsatt bruker. Selfølgelig klarer han ikke og bli dopfri da. Ditt problem er av samme karakter. Du kan ikke ha han i nærheten til og friste deg/overtale deg til og gi han en sjanse til. Ja, jeg tenker å slette han fra FB og slette nr fra telefonen for å forsøke å viske han ut av livet mitt. Men jeg må nødvendigvis møte han for å fortelle at jeg ønsker å avslutte forholdet. Det er mest da jeg er redd for at han skal si noe som gjør at jeg tviler på valget mitt. Kan jo ikke akkurat gjøre det slutt via sms heller, det føler jeg blir litt for feigt. Anonymous poster hash: c10bd...366
Gjest Malanthor Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Ja, jeg tenker å slette han fra FB og slette nr fra telefonen for å forsøke å viske han ut av livet mitt. Men jeg må nødvendigvis møte han for å fortelle at jeg ønsker å avslutte forholdet. Det er mest da jeg er redd for at han skal si noe som gjør at jeg tviler på valget mitt. Kan jo ikke akkurat gjøre det slutt via sms heller, det føler jeg blir litt for feigt. Anonymous poster hash: c10bd...366 Hmmm. Vel det hadde jo vært behjelpelig og vite grunnen til at du ikke lenger ønsker han som kjæresten din. Er enig med deg i at det beste i utganspunktet er og ta en slik samtale face to face men det finnes jo unntak. 1
Notisblokk Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Prøv å stå på ditt. Tenk hele tiden "nei nei nei" inni hodet ditt når dere prater. Da er det lettere å si ordet når han prøver å få deg til å prøve igjen. Prøv å være kort (men snill), ikke ta på han før du skal dra og la han få snakke ut. Da er det lettere for han også, da føler han at han har fått sagt sitt og det synes jeg er rettferdig. Men husk å si ordet "nei", og ikke nøl med å si det. Huff, sikkert veldig vanskelig dette. Men lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Hmmm. Vel det hadde jo vært behjelpelig og vite grunnen til at du ikke lenger ønsker han som kjæresten din. Er enig med deg i at det beste i utganspunktet er og ta en slik samtale face to face men det finnes jo unntak. Ønsker ikke å gå for detaljert inn på hva årsakene er, men kort fortalt har vi ulike forventninger til hva et normalt kjæresteforhold innebærer. Jeg tror mine forventninger ligger nærmest "normalen" for å si det slik, derfor er det vanskelig å være i et forhold som er såpass langt unna det jeg ønsker. Ingen grunn til at vi ikke skal ta den samtalen face-to-face egentlig, det er den mest ærlige måten å gjøre det på, slik jeg ser det.Men også den vanskeligste. Anonymous poster hash: c10bd...366
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Prøv å stå på ditt. Tenk hele tiden "nei nei nei" inni hodet ditt når dere prater. Da er det lettere å si ordet når han prøver å få deg til å prøve igjen. Prøv å være kort (men snill), ikke ta på han før du skal dra og la han få snakke ut. Da er det lettere for han også, da føler han at han har fått sagt sitt og det synes jeg er rettferdig. Men husk å si ordet "nei", og ikke nøl med å si det. Huff, sikkert veldig vanskelig dette. Men lykke til! Takk, og takk for tips. Det med å ikke ta på han var et godt poeng, for det kan fort strømme på noen ekstra følelser ved kroppskontakt. Det trenger jeg jo absolutt ikke i en slik situasjon. Anonymous poster hash: c10bd...366
Gjest Malanthor Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Isåfall synes jeg notisblokk sier mye bra over. Er bra du velger og ta det ansikt til ansikt selv om du finner det vanskelig. Det er som du sier den mest redelige måten og gjøre det på. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Du bør også gjøre det klart at du ikke ønsker kontakt. Du klarer ikke å komme over han, hvis han tar kontakt med jevne mellomrom. Trust me. Anonymous poster hash: f7fac...e27 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Du bør også gjøre det klart at du ikke ønsker kontakt. Du klarer ikke å komme over han, hvis han tar kontakt med jevne mellomrom. Trust me. Anonymous poster hash: f7fac...e27 Du kunne jo prøve å finne noe du kunne politianmelde ham for. Dette pleier å være effektivt for å hindre ham i å trenge seg på igjen. Anonymous poster hash: eda3b...373
Gjest melonly Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Du kunne jo prøve å finne noe du kunne politianmelde ham for. Dette pleier å være effektivt for å hindre ham i å trenge seg på igjen. Anonymous poster hash: eda3b...373 Hahaha, for et godt tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå