AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Hvor finner jeg en god BH med gjennomsiktige eller avtagbare stropper? I str 80E-85E Hjelp Anonymous poster hash: 6a7e6...101
Hypnotica Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Går an å kjøpe gjennomsiktige stropper (eller svarte/hvite for den saks skyld) på cubus/lindex, også bytte ut stroppene på en du allerede har? Hvis du vil ha stroppeløs bh for en anledning, går det også an å bruke en bandeau bh (gir dog kanskje ikke like mye støtte?)
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Går an å kjøpe gjennomsiktige stropper (eller svarte/hvite for den saks skyld) på cubus/lindex, også bytte ut stroppene på en du allerede har? Hvis du vil ha stroppeløs bh for en anledning, går det også an å bruke en bandeau bh (gir dog kanskje ikke like mye støtte?) Ja så de hadde det, MEN ... Finner ingen BHer der stroppene kan tas av. Merkelig? Stroppeløs går ikke nei. Da henger det som bare det dessverre Så tenkte gjennomsiktige bhstropper, eller bh der stroppene kan tas av av jeg kan bytte ut med gjennomsiktige. Anonymous poster hash: 6a7e6...101
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Mine Avero'er fra Marie Jo hadde en liten pose med silikonstropper 'med seg' da de ble kjøpt. Jeg er usikker på om det fremdeles er standard for Avero.... men jeg blir ikke overrasket om det er det. Går ann å sjekke ved å finne nærmeste forhandler og ringe og spørre ? De er desverre ikke av de aller rimeligste, men de er gode og de varer
Gjest Nanne70 Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Denne bh'en skal visstnok være den beste stroppeløse på markedet, og sitte skikkelig bra. Finnes i din str også.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Men hvor i Norge selges de? må liksom prøve dem.. Har merket at det kan være stor forskjell fra merke til merke. Kappahl BHer sitter ikke på meg, og spilene komemr ut - uansett f.eks. Anonymous poster hash: 6a7e6...101
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Denne bh'en skal visstnok være den beste stroppeløse på markedet, og sitte skikkelig bra. Finnes i din str også. Så fin ut men har ikke 500kr å bruke på BH fattiglus Anonymous poster hash: 6a7e6...101
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Men hvor i Norge selges de? må liksom prøve dem.. Har merket at det kan være stor forskjell fra merke til merke. Kappahl BHer sitter ikke på meg, og spilene komemr ut - uansett f.eks.Anonymous poster hash: 6a7e6...101 Den var til meg? Bruk denne siden. Jeg er redd de koster noen kroner altså.... Tillegg: Dersom du har en BH som har avtagbare stropper allerede, så kan du kjøpe løse silikonstropper. Ser de har fra Triumph hos Timarco til 49 kroner Lenke Endret 1. mai 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Tenkte sånn maks 350kr helst under! 99kr hadde vært ypperlig kanskje eg kan klippe av stroppene på en nåværende bh og lime på gjennomsiktige Anonymous poster hash: 6a7e6...101
Gjest Nanne70 Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 De pleide å ha en bra BH hos Lindex, finner ikke bilde av den på hjemmesiden akkurat nå, men du kan jo sjekke hvis du har en LIndex-butikk i nærheten? Det er en glatt "balconette"-modell som er bred i sidene og bak, med avtagbare stropper og medfølgende gjennomsiktige stropper. Jeg bruker D-cup og kunne fint bruke den som stroppeløs også, den satt bra.
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Tenkte sånn maks 350kr helst under! 99kr hadde vært ypperlig kanskje eg kan klippe av stroppene på en nåværende bh og lime på gjennomsiktige Anonymous poster hash: 6a7e6...101 Da ville jeg nok heller klippet av stroppene, og latt det være 2 cm sømmonn tilbake over festet, og sydd på silikonstroppene.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #13 Skrevet 1. mai 2014 Jo, jeg er en syerske (dog litt nybegynner), så hadde sikkert gått... Takk for tips om Lindex! Får stikke innom der og snoke litt..kanskje jeg finner en. Anonymous poster hash: 6a7e6...101
Gjest rådyr Skrevet 1. mai 2014 #14 Skrevet 1. mai 2014 Jeg kjøper BH med avtagbare stropper på HM. Enkle uten blonder og fjas. Prisen er vel 150 om jeg ikke husker feil. Finnes i sort, hvit og hud.
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mai 2014 #15 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Kunne dette vært noe å forsøke? Til den prisen så er det nesten slik at om den ikke passer så kan den gis til Fretex... 80E eller 85E er ikke det enkleste i verden å finne i kjedebutikkene i litt mer spesielle utgaver det heller.... Endret 1. mai 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #16 Skrevet 1. mai 2014 Jeg kjøper BH med avtagbare stropper på HM. Enkle uten blonder og fjas. Prisen er vel 150 om jeg ikke husker feil. Finnes i sort, hvit og hud. Men har de i 80E?Anonymous poster hash: 6a7e6...101
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #17 Skrevet 1. mai 2014 Kunne dette vært noe å forsøke? Til den prisen så er det nesten slik at om den ikke passer så kan den gis til Fretex... 80E eller 85E er ikke det enkleste i verden å finne i kjedebutikkene i litt mer spesielle utgaver det heller.... Nei, det er en utfordring! Slanker meg, gleder meg til å gå ned i cup Takk for tipset Anonymous poster hash: 6a7e6...101
Gjest rådyr Skrevet 1. mai 2014 #18 Skrevet 1. mai 2014 Men har de i 80E?Anonymous poster hash: 6a7e6...101 Der er jeg litt usikker, men du kan jo sjekke nettsidene. De har pleid å ha det tidligere i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå