AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Førrige uke var det fraktfritt, så da slo jeg meg løs og bestillte et par ting derfra på Fredag. På Tirsdag får jeg Mail hvor det står at min bestilling er under behandling. Sender Mail i går og spør når jeg kan forvente mine varer, ingen svar. Det synes jeg er dårlig. På Onsdag før påsken bestillte jeg meg noe på Interiormani.no, bestillingen ble behandlet og sendt samme dagen og på Onsdag etter påsken fikk jeg det i posten. Det var kjappe saker det. Hva mener du?Anonymous poster hash: 3b925...b87
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Det kommer vel an på hvor stor bedriften er og hvor mange som jobber der. Er man få folk og plutselig får inn mange bestillinger, så tar det lengre tid å ekspedere varene. Jeg har selv opplevd at hvis jeg legger inn en bestilling mellom midnatt og morgen, blir jeg ekspedert fortere enn om jeg bestiller på dagen. Kanskje de tar de sist ankomne bestillingene først? Jeg regner med ei uke når jeg bestiller varer som er inne på lager. Noen ganger blir det lengre, sånn er det bare. Trenger en varene fort, må en ringe og avtale at de sender ekspress-pakke. Anonymous poster hash: af764...698
globalagogo Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Eh onsdag før påsken er jo siste arbeidsdag for mange, all post går sakte da. Og om du sendte Mail i går og forventer svar nå, så har du kanskje glemt at det er 1.mai i dag og folk ikke er på jobb. Arbeider du i dag? Jobba du fulltid hele påska? ......... (Åja var du ikke sarkastisk angående den andre nettsiden? Tolket det feil tror jeg) Endret 1. mai 2014 av vestia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå