Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå som jeg snart er 30 har jeg selv gått fea typen etter flere år. Hvorfor? Fordi han var såpass kul da han var ung at han fikk en dame gravid og behandlet henne dårlig. Fordi han fortsatt synes det er kult å drikke med gutta hver helg. Fordi han ikke sparte en krone fordi klær, bil og damer var hans 1.pri. Etter 13 ungdomskjærester ble han også pappa til slutt. Dette skar seg også. Glad i han er jeg, men føler at jeg har jobbet for noe bedre.

Så har vi en annen venn av meg. Han var enda mer ekstrem. Det gikl i dyre drinker og spanderte på damer. Han var en skikkelig jålebukk som avskydde å jobbe. I dag soner han en dom.

Felles for disse er at det krydde av damer rundt de, mens nå er de helt alene.

Anonymous poster hash: 1e071...eb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du høres bitter ut?

Felles for damer som deg er jo at dere går for sånne typer, og det er jo et valg du gjør. Du beskriver "en sånn type gutt" som er uansvarlig og umoden, vel, du er en sånn type dame som kaster bort tida di på sånt.

At det "kryr" av damer rundt disse gutta forteller meg at prioriteringene til folk ofte er helt på trynet, og alenemødre- og skilsmissestatistikken er kanskje en indikator på at det ikke holder i lengden. Du kan ikke forandre en voksen mann, du må ta ansvar for ditt eget liv i stedet.

Anonymous poster hash: d6bd6...b9a
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Samme tendenser ser jeg, men også blandt jentene. Alle de superpopulære kom seg aldri videre. Har 3-4 unger med forskjellige fedre, jobber fremdeles på den lokale butikken og har i grunnen forfalt en god del siden ungdomstiden.

Må innrømme at jeg godter meg litt nå når alt er snudd ja.

Anonymous poster hash: 04133...e2e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme tendenser ser jeg, men også blandt jentene. Alle de superpopulære kom seg aldri videre. Har 3-4 unger med forskjellige fedre, jobber fremdeles på den lokale butikken og har i grunnen forfalt en god del siden ungdomstiden.

For en holdning! Jeg ser flere som var kjempepopulære før som også gjør det bra i voksenlivet.

Anonymous poster hash: 8ed8d...3dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror en skal være en veldig god person for å ikke godte seg litt når de som regelrett så på deg som et lite støvkorn i ungdomsstiden / 20-årene ikke kom seg så langt som de gjerne ønsket. Det er likevel et par slike fall fra himmelen til jordhulen som det aldri er greit å småle av, f.eks. narkotika eller fattigdom. Men å le av at den kule gutten i klassen på nå 27 betaler barnebidrag for to unger av to ulike jenter... det ser jeg ikke mye galt i. ;)

Anonymous poster hash: 7270c...f61
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det samme. Ble mobbet av de populære barna på barne- og ungdomsskolen og nå sitter de enten på kassa på Kiwi eller lever av NAV.

Når jeg en gang er på besøk i bygda, tør de ikke en gang å se meg i øynene. Godter meg over at situasjonen er snudd nå ja. De har ennå ikke gått ut av sitt gamle mønster og fortsatt mobber i voksen alder når de har fått for mye å drikke. Da jeg tok med meg vennene mine en tur på den lokale puben og delta i påskequiz de hadde. Helt uten forvarsel kom den ene jenta (hun har tre barn med 3 menn og den verste mobberen) og forsøkte å tømme øl over meg. Fordi jeg visstnok var hore og sponser de fine klærne mine og bilen vi brukte med horepenger. Heldigvis klarte mannen min å holde henne igjen og mesteparten av ølet havnet på sofaen jeg satt i.

Dagen etter fikk hele bygda dette og moren hennes ringte moren min for å beklage. Hahaha følte meg som en ett lite barn da mor videreformidlet beklagelsen:))

Syns ikke det er galt å godte seg, da.

Anonymous poster hash: 2292b...af5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spennende med slike historier om hvor dårlig det har gått med slike folk. Fortell mer!

Anonymous poster hash: 97de3...56a

AnonymBruker
Skrevet

Bullshit og generaliseringer....

Grunnen til at hun fikk masse barn med flere forskjellige fedre-er at hun slurvet med prevensjon sansynligvis...og var ikke blant de mest INTELIGENTE kvinnene....

Jeg er/var alltid populær blant motsatt kjønn-men har valgt å være barnefri i høy alder som kvinne.

Har gjordt det godt i livet.Egen enebolig som jeg eier helt alene : ) Bor FINT ....,fin bil,bra jobb,bra utdannelse.

Syns jeg har et drømmeliv.Kunne ikke tenkt meg å være fastlåst med familie-når livet fortsatt er så spennende og jeg føler meg så ung fortsatt : )Jeg ser sikkert 10 år yngre ut-enn mine jevnaldrende skoleveninner....som stiftet familie i ung alder....

Når jeg ser hvor SLITNE og falleferdig de ser ut i forhold til alderen- så føler jeg meg extremt HELDIG.

Jeg godter meg ikke over mine mindre populære skolevenner/veninner....men ser at jeg ER HELDIG.

I forhold til dem.

Kunne ikke tenkt meg å byttet liv.Har det topp!

Så vi populære og vakre-trenger ikke ende ille opp-om vi har hjerne og selvkontroll i tillegg....mål i livet.

Anonymous poster hash: b5635...b63

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...