Gå til innhold

Oppdaterte iphonen og nå vil ikke den ikke bli aktivert..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppdaterte min iphone 4 i går og det gikk smertefritt helt til jeg skulle skrive inn sikkerhetskoden på telefonen. Jeg mener selv at jeg tastet helt riktig og koden jeg husker (og skrev inn) stemmer overens med koden jeg har hos min operatør. Jeg fikk etterhvert beskjed om at iphonen er deaktivert i ett minutt, fem minutter, femten minutter og nå seksti minutter..

Jeg tenkte å ringe kundeservice når de åpner, men det er vel ikke sikkert de kan hjelpe meg siden det virker som jeg faktisk taster riktig kode uten at det fungerer. Jeg lurer på hva som skjer hvis jeg prøver flere ganger? Kan telefonen bli deaktiver for ever eller vil jeg snart få beskjed om å prøve puk osv.? Jeg har jo alle kodene så dette er veldig irriterende.

Anonymous poster hash: d5c37...9a8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke koden til sim kortet du skal bruke, men koden til telefonen som du selv har valgt. Sim kortet blir sperret om du trykker feil, ikke bare låst i x antall minutter.

Anonymous poster hash: c6311...f97

• Liker 1
Skrevet

Som nevnt over, det er koden på skjermlåsen du må taste inn.

AnonymBruker
Skrevet

Dette funket heller ikke og nå må jeg gjenopprette iphonen i itunes - i og for seg ok siden jeg har sikkerhetskopi av bildene mine som var på den.

Anonymous poster hash: d5c37...9a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...