altflyter Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Av frykt for å høres ut som en som skal bruke dem til noe snusk, må jeg påpeke at jeg trenger dem til oppbevaring av bunadsølvet mitt Ser at det selges på nettet, men jeg trenger dem nå. Helst på fredag...Noen som vet hvor dette selges i butikk, Evt har noen bedre forslag for oppbevaring?
Thorn Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Hvor små skal de være? Du får i hvert fall enlitersposer på dagligvarebutikker. Hvis du vil ha bittesmå ville jeg spurt om å å få kjøpe noen av nærmeste gullsmedforretning
Gjest Allergikeren Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Har du ;Libris i nærheten? Jeg fant 100pk der, til rett under 30 kr. (Her i gården blir de brukt til oppbevaring av frø, sånn når vi er inne på dette med bruksområder ) På Staples skal de også ha, i alle fall ut fra det jeg kan se på nettsiden deres.
altflyter Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2014 Har du ;Libris i nærheten? Jeg fant 100pk der, til rett under 30 kr. (Her i gården blir de brukt til oppbevaring av frø, sånn når vi er inne på dette med bruksområder ) På Staples skal de også ha, i alle fall ut fra det jeg kan se på nettsiden deres. Takk for tips! Jeg sjekker der i morgen!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Av frykt for å høres ut som en som skal bruke dem til noe snusk, må jeg påpeke at jeg trenger dem til oppbevaring av bunadsølvet mitt Ser at det selges på nettet, men jeg trenger dem nå. Helst på fredag...Noen som vet hvor dette selges i butikk, Evt har noen bedre forslag for oppbevaring? Reguleringstannleger bruker å ha slike som de leverer ut små strikker til pasientene i Anonymous poster hash: f8eab...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå