Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av frykt for å høres ut som en som skal bruke dem til noe snusk, må jeg påpeke at jeg trenger dem til oppbevaring av bunadsølvet mitt :)

Ser at det selges på nettet, men jeg trenger dem nå. Helst på fredag...Noen som vet hvor dette selges i butikk, Evt har noen bedre forslag for oppbevaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor små skal de være? Du får i hvert fall enlitersposer på dagligvarebutikker. Hvis du vil ha bittesmå ville jeg spurt om å å få kjøpe noen av nærmeste gullsmedforretning :)

Gjest Allergikeren
Skrevet

Har du ;Libris i nærheten? Jeg fant 100pk der, til rett under 30 kr. (Her i gården blir de brukt til oppbevaring av frø, sånn når vi er inne på dette med bruksområder :P ) På Staples skal de også ha, i alle fall ut fra det jeg kan se på nettsiden deres.

Skrevet

Har du ;Libris i nærheten? Jeg fant 100pk der, til rett under 30 kr. (Her i gården blir de brukt til oppbevaring av frø, sånn når vi er inne på dette med bruksområder :P ) På Staples skal de også ha, i alle fall ut fra det jeg kan se på nettsiden deres.

Takk for tips! Jeg sjekker der i morgen!

AnonymBruker
Skrevet

Av frykt for å høres ut som en som skal bruke dem til noe snusk, må jeg påpeke at jeg trenger dem til oppbevaring av bunadsølvet mitt :)

Ser at det selges på nettet, men jeg trenger dem nå. Helst på fredag...Noen som vet hvor dette selges i butikk, Evt har noen bedre forslag for oppbevaring?

Reguleringstannleger bruker å ha slike som de leverer ut små strikker til pasientene i

Anonymous poster hash: f8eab...1b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...