AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Ingen. Ingen vet hva som forgår i mitt liv akkurat nå. De treffer meg på kaffe, de ser meg på gaten, de ser meg smile og tror jeg har det perfekte liv. God råd, snill mann, livet er min lekeplass. Tror de. For et år traff min mann en ny veninne. Naiv som jeg var tvilte jeg ikke et sekund på at det var bare vennskapelig. For et halvt år siden fant jeg ut at det ikke var bare vennskapelig. De har chattet, datet og Gudene vet hva. Han var åpen og svare på alle spørsmål, lot meg se telefonen hans og alt. Sa han ville ha meg, og at deres forhold allerede var på vei til å dø ut. Naiv var jeg igjen, og gav ham en sjangse. Datingen og chattingen fortsatte, gaver, blomster, kort. Alt har jeg funnet ut av selv. For et par uker siden var bristepunktet. Jeg traff dem sammen på et utested, var høfflig og gjorde ingen scene ut av det. Min mann derimot tok på vei, og dagen etter forteller han at hun ikke vil treffe han lenger, pga meg. Naiv igjen tenker jeg at han kanskje vil innse hva han allerede har og sette pris på meg. To kvelder senere finne jeg hans åpne profil med ansiktsbilde på en datingside, og i går overhører jeg en samtale mellom han og en kompis hvor han forteller om sin nye flørt. TAKK GUD for at han er en idiot. Med hjertesorg har jeg likevel fått motet til å ende dette samlivet med mannen jeg egentlig elsker, men som for pokker ikke fortjener meg. Jeg vil komme til å sørge over det vi en gang hadde, men takke høyere makter for at han ikke klarte å holde det gående uten min viten. Et nytt liv venter på meg. Ny jobb. Singellivet og dating. Jeg er IKKE klar for det, men jeg må bare hoppe ut i det likevel. Hvordan stole på en mann etter dette? Anonymous poster hash: b4d4f...3c0 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Herregud, føler at alle menn er utro når jeg leser på kg.. Blir helt nervøs kjenner jeg, haha. Men uff ts, for en utrolig fæl type.. Så bra du er kvitt ham! Du får bare prøve å stole så godt du kan på andre menn, og du merker nok fort om de skjuler ting! Nå har du jo erfaring med det også. Lykke til Anonymous poster hash: cb884...27f
hr.pinnsvin Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Her er det bare å komme seg videre! All tillit og trygghet er jo borte i dette forholdet og da er det rett og slett ingenting å bygge et forhold på...uannsett hvor mye man vil og ønsker fra den ene parten.
Frisørdama Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 For en drittsekk! Kom deg vekk og start på ny frisk.
Kolibrii Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Jeg syntes du skal møte det nye livet ditt med hevet hode! Her er det ikke du som har vært uærlig og slem, men han. Sørg for å få livet ditt på stell, gjør noe nytt, hev deg over den drittsekken. Jeg tror karma kommer å tar sånne folk og jeg er sikker på at du vil møte en mye bedre mann ☺️ Klem til deg! (Ikke gi han noe slags oppmerksomhet, sånne folk fortjener ikke din tid)
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Vil bare ønske deg masse lykke til med det nye livet ditt! Du fortjener bedre enn han, det må du alltid huske på samme hvor tungt det kan bli. Skjønner at det vil være vanskelig å stole på noen igjen, opplever noenlunde det samme. Men jeg tror på å ta seg god tid når du treffer en ny mann igjen, la han jobbe litt for å få deg. Og også det å bli veldig godt kjent før man forplikter seg, bruke laaang tid på denne fasen. Må en mann jobbe litt for å få det han vil ha, så tror jeg kanskje han setter mer pris på det og tar bedre vare på det også? Men noen garanti for at utroskap aldri dukker opp kan man dessverre ikke få. Anonymous poster hash: 693b6...c2f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Man kan ikke stole på menn, de lyver og er utro hele gjengen. Like greit å holde seg unna. Jeg har vært der du er ts, det var helt jævlig men med tiden går det over. Lykke til med å kvitte deg med drittsekken! Anonymous poster hash: 00800...ffc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Man kan ikke stole på menn, de lyver og er utro hele gjengen. Like greit å holde seg unna. Jeg har vært der du er ts, det var helt jævlig men med tiden går det over. Lykke til med å kvitte deg med drittsekken! Anonymous poster hash: 00800...ffc Dette er bare sludder. Du burde heller gå i deg selv å finne ut hva som gjør at du bare går etter de dårlige mennene...Anonymous poster hash: deaa6...cd0
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Dette er bare sludder. Du burde heller gå i deg selv å finne ut hva som gjør at du bare går etter de dårlige mennene...Anonymous poster hash: deaa6...cd0 Nope, det er sannheten. Jeg går ikke etter dårlige menn jeg, men når de er så flinke til å lyve at de kunne vunnet en Oscar for sin performance er det vanskelig å vite hvem som er ærlig og ikke. Skjønner ikke hvorfor menn gidder være svin. Anonymous poster hash: 00800...ffc
Gjest tsejG Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Jeg tror ikke du skal bry deg så veldig mye om de generaliserende kommentarene her om hvorvidt alle menn er utro upålitelige svin, for det stemmer faktisk ikke TS. Like lite som at alle kvinner er perfekte og ufeilbare. Men èn ting jeg synes du skal tenke litt over er dagens trend med såkalte "venner" av motsatt kjønn man absolutt skal drive og "pleie" ved siden av forholdet. Dette er uten tvil noe mange sliter med, og jeg anbefaler deg virkelig å ha det med i vurderingen når du treffer en ny potensiell partner. Det er så enkelt som å si rett ut til vedkommende at dette er noe du virkelig ikke aksepterer, så får det bli opp til han å ta det neste steget. Mange har god kontroll på dette, og klarer faktisk å styre unna seksuelle/følelsesmessige handlinger, for all del. Men i dagens oversosialiserte samfunn der man har alle mulige farer for utroskap og tull hengende over seg i form av bl.a. internett og sosiale medier, er da jaggu dette noe man ihvertfall KAN unngå for å i allefall utelukke den faren, uten at det dermed betyr at man er en usikker eller kontrollerende person. Selv er jeg heldigvis tilhørende en generasjon der slikt ikke er/var vanlig, og har derfor aldri opplevd slike jævlige omstendigheter som det du beskriver, og heller ingen av mine/våre venner, takk og lov for det. Min klare mening er at man som par har omgang med vennepar og ellers venner av samme kjønn, sett bort fra perifere barndomsvenner man treffer av og til. Alt annet er bare å se på som ren risikosport! Endret 1. mai 2014 av tsejG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå