Teardrop Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Kan noen nerder hjelpe meg å finne en Logitech MediaPlay mus? Har googlet litt selv men finner ingen. Den ser sånn her ut: https://www.komplett.no/logitech-cordless-optical-mouse/303229
Gjest crazycatlady Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Sånn har jeg i rosa. Men bruker den ikke. Bruker bare touch paden. Husker ikke hvor jeg kjøpte den. Lefdal kanskje og det var i 2010 eller noe.
Minya Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Søk etter den på Amazon og Ebay. Jeg hadde samme problemet i fjor da jeg trengte ny mus og den typen jeg bruker hadde gått ut av sortiment på Clas Ohlson (gamermus i x7-serien, ble utelukkende solgt på Clas Ohlson her i Norge, fant den aldri noe annet sted, passer perfekt til mine små hender) Da fant jeg et enmannsforetak i England via Ebay, som solgte sånne mus. Kjøpte likegreit fire stykker så jeg har noen år. Edit; Når du søker etter den på enten Ebay eller Amazon, pass på å få med modellnummeret på musa i tillegg til det som står på komplett. Det er ofte enklere å finne riktige resultater om du skriver hvilken serie den tilhører. Som feks min som er en X7 laser Gaming mouse XL-750BH og ikke bare en X7 lasermus Endret 1. mai 2014 av Minya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå