Gjest constance90 Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Hei! Skal i bryllup i juli og har valgt meg ut en grønn kjole. Hvilken farge sko tror dere passer best? Jeg har egentlig lyst å kjøre blå i samme "lys"tone som kjolen for å skape kontrast
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Skal du ha tilbehør i samme farge som skoene? Anonymous poster hash: 46d11...0c2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Kan du poste bilde av grønnfargen og evt blåfargen? Anonymous poster hash: 46d11...0c2
Gjest Pheel Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Tror øynene mine ville begynt å blø med blå sko til grønn kjole. Prøv å finn en tone i grønt, eller hold deg til noe nøytralt.
Gjest constance90 Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Det er ikke kjolen men samme grønn farge. http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/kjoler/vero-moda-631/combo-short-dress-631225-76/ Tilbehør har jeg egentlig ikke tenkt på. Jeg liker egentlig å holde det simpelt og tenkte heller å gå for en clutch i samme farge som skoene
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Blå sko til lys grønn kjole kan være flott. Enten 'electric blue' som disse semskede pumpsene signert Jimmy Choo - eller i glatt skinn og dermed litt mindre 'gnistrende' i farven (fremdeles Jimmy Choo) Jeg har også sett sko som er til 'å dø litt for' med kombinasjonen 'electric blue' og klart grønt. Ellers er gule sko helt knall til grønne kjoler
Gjest constance90 Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Blå sko til lys grønn kjole kan være flott. Enten 'electric blue' som disse semskede pumpsene signert Jimmy Choo - eller i glatt skinn og dermed litt mindre 'gnistrende' i farven (fremdeles Jimmy Choo) Jeg har også sett sko som er til 'å dø litt for' med kombinasjonen 'electric blue' og klart grønt. Ellers er gule sko helt knall til grønne kjoler Ja, akkurat sånn blåfarge jeg har sett på. nydelige sko men jeg trenger litt rundere kant fremme. Hva med denne http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sko/festsko/sugarfree-shoes-928/sara-928143-29/ Eller blir den litt for "hverdags fin".
FantasDick Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Ja, akkurat sånn blåfarge jeg har sett på. nydelige sko men jeg trenger litt rundere kant fremme. Hva med denne http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sko/festsko/sugarfree-shoes-928/sara-928143-29/ Eller blir den litt for "hverdags fin". Synes de var fine, men jeg er glad i chunky heels.
Gjest constance90 Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Synes de var fine, men jeg er glad i chunky heels. Jeg er relativ stødig på hæler men tenker det kan være greit å ha noen som ikke synker i gresset da det garantert blir bilder osv Foretrekker også litt kraftigere hæler
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Ja, akkurat sånn blåfarge jeg har sett på. nydelige sko men jeg trenger litt rundere kant fremme. Hva med denne http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sko/festsko/sugarfree-shoes-928/sara-928143-29/ Eller blir den litt for "hverdags fin". Beklager at jeg hadde et 'heng' på Jimmy Choo tidligere i dag. Jeg er litt glad i skoene hans De var jo knall i farven, og med hæler det går ann å gå på gressplen med Og luftigere en sommerdag siden de er i stoff. Kan ikke se at de er for "hverdags fine" selv om de ikke har stiletthæler, de skal jo være funksjonelle på det underlaget de skal brukes på..... og gressplen og spikeheels er en utfordring for hælene. De du lenket vil fungere mye bedre på gress
Gjest constance90 Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 Beklager at jeg hadde et 'heng' på Jimmy Choo tidligere i dag. Jeg er litt glad i skoene hans De var jo knall i farven, og med hæler det går ann å gå på gressplen med Og luftigere en sommerdag siden de er i stoff. Kan ikke se at de er for "hverdags fine" selv om de ikke har stiletthæler, de skal jo være funksjonelle på det underlaget de skal brukes på..... og gressplen og spikeheels er en utfordring for hælene. De du lenket vil fungere mye bedre på gress Jimmy Choo har fantastiske sko, jeg har bare ikke ben som passer til Kjekt du likte skoene du også, kjøpte den nettopp. Har hvertfall god tid å finne utav om de passer eller ei før bryllupet
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Beklager at jeg hadde et 'heng' på Jimmy Choo tidligere i dag. Jeg er litt glad i skoene hans De var jo knall i farven, og med hæler det går ann å gå på gressplen med Og luftigere en sommerdag siden de er i stoff. Kan ikke se at de er for "hverdags fine" selv om de ikke har stiletthæler, de skal jo være funksjonelle på det underlaget de skal brukes på..... og gressplen og spikeheels er en utfordring for hælene. De du lenket vil fungere mye bedre på gress Å være litt opphengt i Jimmy Choo skal man ikke beklage - det er fullt forståelig. Fine skoene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå