Gjest tuppesjura Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Leste en artikkel på vektklubb for en tid tilbake om å være bevisst på hva man faktisk spiser. Man skal ikke bare stappe innpå godterier også har man nesten ikke smakt på det. Nei, man skulle blant annet lukte på det og være bevisst mengden man spiste, og det funker! Jeg som har hatt dårlig samvittighet hver eneste mandag for alt jeg har spist i helga, har sist helg nesten ikke spist godteri. 3 smørbukk fugde og en atkins treat var alt jeg spiste av godteri, og jeg har tidligere stappet innpå. I dag åpnet jeg en liten stratos (fra fn sånn favorittpose), og jeg luktet bare på den! Fikk nesten samme følelsen som å spise den, så det funker faktisk!!!
Gjest extra Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Leste en artikkel på vektklubb for en tid tilbake om å være bevisst på hva man faktisk spiser. Man skal ikke bare stappe innpå godterier også har man nesten ikke smakt på det. Nei, man skulle blant annet lukte på det og være bevisst mengden man spiste, og det funker! Jeg som har hatt dårlig samvittighet hver eneste mandag for alt jeg har spist i helga, har sist helg nesten ikke spist godteri. 3 smørbukk fugde og en atkins treat var alt jeg spiste av godteri, og jeg har tidligere stappet innpå. I dag åpnet jeg en liten stratos (fra fn sånn favorittpose), og jeg luktet bare på den! Fikk nesten samme følelsen som å spise den, så det funker faktisk!!! Egentlig går det på smak og ikke mengde.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Leste en artikkel på vektklubb for en tid tilbake om å være bevisst på hva man faktisk spiser. Man skal ikke bare stappe innpå godterier også har man nesten ikke smakt på det. Nei, man skulle blant annet lukte på det og være bevisst mengden man spiste, og det funker! Jeg som har hatt dårlig samvittighet hver eneste mandag for alt jeg har spist i helga, har sist helg nesten ikke spist godteri. 3 smørbukk fugde og en atkins treat var alt jeg spiste av godteri, og jeg har tidligere stappet innpå. I dag åpnet jeg en liten stratos (fra fn sånn favorittpose), og jeg luktet bare på den! Fikk nesten samme følelsen som å spise den, så det funker faktisk!!! Eller man kan tygge sjokoladen og spytte ut? Bruke tyggegummi med godterismak? Evt tenne et duftlys med duft av sjokolade/ karamell/ annen godteriduft Forøvrig skal duften av et eller annet som jeg ikke husker (peppermynte eller vanilje?), ta bort sjokoladelyst Anonymous poster hash: dc584...27e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå