Persephone Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Jeg ble kjent med en fantastisk fyr for et par måneder sia. Vi tekstet hele tia, møttes støtt og stadig, og det utvikla seg fort til å bli noe mer mellom oss. Vi var aldri offesielt sammen, men vi holdt på litt og hadde sex noen ganger (ble lite siden det var vanskelig å finne noe sted å gjøre det uten andre til stede). Da det virka som om det faktisk holdt på å utvikle seg til noe, også rett etter jeg hadde sendt ham en usedvanlig tåpelig melding i fylla som viste at jeg stoler på ham, fikk jeg en melding om at han ikke ville fortsette med oss fordi han ikke ville bli for knyttet. Det er jo forståelig, for det er jo ikke akkurat drømmesituasjonen vi er i. Jeg studerer i utlandet og kommer jo til å måtte flytte tilbake til Norge. Det endte med at han bare sluttet å svare på meldingene mine da jeg ønsket å prøve å møtes for å snakke om det. Dette er over en måned siden nå og jeg savner ham utrolig mye. Jeg savner å få "God morgen"-meldinger midt på dagen og å ha noen der som jeg stoler på. Jeg vil virkelig ikke angre på at jeg ikke gjorde noe med det, og tanken på å muligens aldri engang få snakket med ham igjen virker uutholdelig. Hva bør jeg gjøre og hvordan bør jeg kontakte ham?
LunaLove Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Drite i han og kom deg videre. Sorry, men "He´s just not that into you". Så enkelt er det faktisk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå