Gå til innhold

Sminke; FØR og ETTER fantastisk! Skulpturering!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Se på denne fantastiske forvandlingen av disse jentene :

http://www.delbart.no/sminke-for-og-etter/

Hva slags type sminke brukes for å skulptere ansiktet? Skulle så gjerne lært meg dette, men når jeg prøver meg frem med conciler og brun aminkeblyant så blir det bare gris og jeg blir helt 'skitten' i fjestet..

Tips til påføring og produkter?

Anonymous poster hash: b7193...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sminke-04.jpg

Veldig fascinerende hvordan de får det til, og jeg aner ikke. Men det er jo ikke rart menn kan skvette når de ser kjæresten uten sminke, når en slik forvandling er mulig :haar:

• Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet

sminke-04.jpg

Veldig fascinerende hvordan de får det til, og jeg aner ikke. Men det er jo ikke rart menn kan skvette når de ser kjæresten uten sminke, når en slik forvandling er mulig :haar:

Hei!

Hva slags type sminke brukes for å skulptere ansiktet? Skulle så gjerne lært meg dette, men når jeg prøver meg frem med conciler og brun aminkeblyant så blir det bare gris og jeg blir helt 'skitten' i fjestet..

Du må blende, blende, blende. Samt at en slik forvandling som på bildene der ikke er sammenlignbart med virkeligheten/dagslys. Her er det mye lyssetting av fotografen og noget retusjering.

Noe kan du oppnå med bruk av kontureringsskygge og highlight. Se prinsippene på bildene, og moderer deg. Øvelse er viktig her, og bruk dagslys!

• Liker 1
Skrevet

Det var for det meste foto-sminke og fungerer dårlig i det daglige liv. En bør ha mye kunnskap om lys, skygge og illusjoner. Slikt skapes av gode makeup-artister og jeg tipper disse damene er ganske stive i maska.

• Liker 2
Skrevet

Dette ser ut som mor og datter...

sminke-09.jpg

Skrevet

Fantastisk fint, ja MEN tenk så skummelt at det faktisk er mulig da :sjokkert: Tar med deg -> hu hjem og våkner opp med hu <- dagen etter. Tror jeg hadde blitt litt skremt altså :)

Skrevet

Ville aldri gjort slikt til daglig, sikkert artig om man skal pynte seg skikkelig for bryllup ellernoe, men man skremmer jo vettet av en date om de plutselig ser deg uten sminke etter noe slikt :P

Jeg vil gjerne være like gjenkjennelig med og uten "hverdagssminken".

Gjest Nanne70
Skrevet

Hei!

Du må bruke foundation i 2-3 ulike toner, i tillegg til settingpudder, highlighter i pudderform og en matt eller halvmatt bronzer, bruke egnet vertøy og blende, blende, blende. Her er en bra video, og du finner flere i sidefeltet.

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Ganske sykt at de klarer det. Utrolig hva sminke kan gjøre ;)

Men når jeg så litt nøye etter, så kan du jo se at hun på bilde nr 1 har fått mindre nese på etter bilde. Så tror de redigerer litt da

Endret av Linda sofie
AnonymBruker
Skrevet

Det funker på den røde løperen og på photoshoots, men i hverdagen vil folk med så mye sminke se veldig oversminket ut.

Anonymous poster hash: e316c...046

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...