AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Har ei jente på 18 mnd. Begynte i bhg da hun var 10mnd. Var trygg på de voksne ogsog den nnye hverdagen etter ca 14 dagrt. Bare pos tilbake meld fra bhg. Hun stoetrivrd. Levering og henting vært en drøm-fram til denne uka:-( Nå klenger hun seg rundt halsen min, hyler og gråter. Vi opprettholder eksisterende rutiner (kle av, følge til frokostbordet, åpne matboks, gi klem og si hadet-vinke når vi hår). Nå hører jeg hylingen hennes helt til jeg kommer til porten. Ved henting er tilbakemelding at dagen har vært grei, men hun er ikkru så jublende glad for å se oss. Jeg har levert og pappa hentet da det har vært den bestr organiseringen grunnet jobber. Det oppleves vondt å gå fra et hylende barn. Tips og råd til hva vi kan gjøre for å lette situasjonen for henne?Anonymous poster hash: 1fd68...e48
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Fortsett som dere alltid gjør. Det er en fase de aller aller fleste går gjennom. Hun begynner å forstå litt mer. Gjør leveringen så kort og positiv som mulig, og pass på at det er en trygg voksen der for å ta vare på henne når hun blir lei seg. Vis at DU er trygg på barnehagen og ikke la deg stresse av situasjonen. Det er supervanskelig, jeg vet. Anonymous poster hash: 91d7a...d2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå