Gå til innhold

170cm- idealvekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

180 cm og 76 kg jeg. Jeg vil ned til 70 bare for å se Ann hvordan jeg ser ut da, blir det stygt går jeg opp igjen til 74/75 kg :) hørt at man skal veie 5 kg mindre enn sin bakerste høyde - 80-5= 75.

Anonymous poster hash: 4e9cb...52a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170 cm og veier 65 kg. Idealvekten min er 58 kg, det er da jeg er penest og føler meg mest vel, men kroppen min vil helst at jeg skal ligge på 65. Det er lekende lett å gå ned til 65, om jeg har hatt en god påske f.eks, men å klare å gå nedover fra 65 er nesten umulig. Nå veier jeg 65 fordi jeg er på vei ned fra gravidekiloene.

Anonymous poster hash: 8a1a0...a02
Gjest Whitestripes
Skrevet

Og jeg er 168 og veier 75 kilo, bruker str M i klær, så det nytter ikke å snakke om idealvekt. Det handler om forholdet mellom fett, muskler og vann i kroppen, samt hvor og hvordan man bærer kiloene. Glem vekt og BMI, spis sunt og tren regelmessig, så får du en sunn og frisk kropp. Det er det aller viktigste.

• Liker 2
Gjest KrissyHart
Skrevet

jeg er 171 og har veid alt fra 46 kg til 84.

idealvekt etter min mening er 63 kg. jeg har sped benbygning.

i gamle dager sa man jo at man om man var 160 skulle man vei 50

170 -60 osv

Skrevet

er 170 cm og veier omtrent 65-68 kg.. :( feit

Gjest KrissyHart
Skrevet

er 170 cm og veier omtrent 65-68 kg.. :( feit

neinei

du er i rett vekt man skal ha litt rumpe og pupper

Skrevet

neinei

du er i rett vekt man skal ha litt rumpe og pupper

er vel ræva mi/hoftene mine som er store ja.. bruker 38-40 i buksestørrelse :(

Gjest KrissyHart
Skrevet

ja jeg ønsker meg tilbake i str 38.

du ser nok helt smashing ut

Skrevet

er vel ræva mi/hoftene mine som er store ja.. bruker 38-40 i buksestørrelse :(

Det er ikke en spesielt stor størrelse.

Mange her nevner en veldig lav idealvekt, men er det ikke forskjell på idealvekt og vekta man selv ønsker seg? Vekta man selv ønsker er jo veldig ofte lavere enn kroppens idealvekt...

Skrevet

Jeg må lære meg å slutte å gå inn på disse trådene.

• Liker 2
Gjest Ingaborga
Skrevet (endret)

Er ca 168-169cm, og veier for øyeblikket 60 kg. Trener styrke, så ønsker å gå opp i vekt(altså "legge på meg" muskelmasse). Veide 56,7kg da jeg veide meg i slutten av januar, litt etter at jeg begynte å trene, og føler ikke at jeg ser så veldig stor forskjell fra 56,7kg til 60kg. Har ingen "idealvekt".

Edit: er absolutt ikke lubben, har aldri vært det. Har ganske høy forbrenning, og dermed nesten ikke fett på kroppen. Har venner på min alder som er like høye, veier mindre men ser større ut, så som sagt så mange ganger, så bærer man vekta forskjellig :)

Endret av Ingaborga
AnonymBruker
Skrevet

Dette er virkelig en tråd som beskriver hvor fjåsete vi jenter er som henger oss opp i tall!

Selv er jeg 171, og kan veie alt mellom 53 og 60. Trives best rundt 53-54. Har store hofter og lår, smal midje og til tider bittelitt ølmage (studentliv er herlig) men ellers slank. Og cirka ingen muskler :roll:.

Vekt er jo ikke bare fett - det er muskler, bein, vann, organer, hjerne (hihi) og alt som får deg til å fungere!

Ingenting er for tynt eller for tykt, det er hvordan du bærer kroppen din!
:lillesky:

Anonymous poster hash: f3550...d32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...