AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Hei! Jeg har en vintage kjole som ligner denne, men uten ermer. Er den grei å bruke på 17. mai? I så fall, hva slags smykker/sko og sånt burde jeg ha til? Anonymous poster hash: 8dea0...ef2
Rosa Sitron Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Jeg gikk med en lignende i fjor. Husker ikke hva jeg hadde på av smykker. Men hadde sorte søte ballerinasko til =)
Kontormus Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Syns fargen på skoene til modellen passet fint. Er kjolen din i samme farge? Trenger en egentlig så mye smykker? Kanskje sette opp håret og eventuelt sette et par blomster i det hvis det er mulig?
Toxicwonderland Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Det er veldig fint med blonder på 17.mai! Du kan jo kombinere med en lett jakke av noe slag (spørs selvfølgelig på været), for eksempel en blazer eller en fin cardigan. Du trenger ingen store smykker, kanskje ett lite hjerte eller noe. Og søte sko.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Syns fargen på skoene til modellen passet fint. Er kjolen din i samme farge? Trenger en egentlig så mye smykker? Kanskje sette opp håret og eventuelt sette et par blomster i det hvis det er mulig? Ja, kjolen min har helt samme farge Takk for svar Anonymous poster hash: 8dea0...ef2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Takk for alle svar! Anonymous poster hash: 8dea0...ef2
Gjest Lille-pus Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 (endret) Det var en veldig pen kjole Så klart du kan gå med den på 17. mai Gode forslag til sko og annet tilbehør synes jeg du har fått også. Endret 30. april 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Ville aldri gått med beige sko på 17. mai, det er en festdag og man skal da ikke tynge ned verden med beige. Ikke bruk smykker, bruk 17. mai-sløyfe! Det passer fint til blått også. Siden kjolen er ganske mørk og streit og "pen" synes jeg du skal lette uttrykket litt med en blomsterspenne i håret og en fin 17. mai-rosett på kjolen. Anonymous poster hash: 7d67d...d83
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Tynge ned med beige? Tull. Sort er å tynge end, beige er lys farge.Anonymous poster hash: f455b...d84 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå