AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Eksen min (vi slo opp for 2,5 mnd siden) har allerede fått seg ny dame, og de er i et forhold på face. De hadde et slags forhold før vi ble sammen og hadde hatt sex mange ganger. Mens vi var sammen var de 2 bestevenner og han var litt med henne. Jeg ha aldri vært spesielt sjalu av meg, og syns at det gikk helt fint. Han bor 5 timer unna, og hun bor også der. Men 1mnd etter vi hadde slått opp, begynte de å holde på og nå er de sammen. I tillegg sa han at han skulle vente lenge med å finne seg en ny. Jeg og han hadde et veldig sterkt forhold før det skar seg, og vi sa at vi skulle være venner når vi slo opp. Og at vi skulle se hva som ville skje når han flyttet tilbake igjen til oslo. Han sa alltid at han ikke ville miste meg osvosv... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller si. Jeg har stygge mistanker om at han var utro, men på annen måte føler jeg ikke at han er den type person. Jeg føler meg så dum og naiv... Noen råd? Anonymous poster hash: 97488...0fa 1
Timza Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Har det uansett noe å si? Det er slutt mellom dere. Mulig han var utro, mulig han ikke var det og at det blusset opp nå når han ble ledig mellom dem. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Har det uansett noe å si? Det er slutt mellom dere. Mulig han var utro, mulig han ikke var det og at det blusset opp nå når han ble ledig mellom dem. ja, det har faktisk noe å si. Vi skulle se hva som kommer til å skje når han flytter tilbake. Vi skulle fortsatt ha kontakt, og vi skulle fortsatt være venner. Anonymous poster hash: 2a734...66d
Timza Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 ja, det har faktisk noe å si. Vi skulle se hva som kommer til å skje når han flytter tilbake. Vi skulle fortsatt ha kontakt, og vi skulle fortsatt være venner. Anonymous poster hash: 2a734...66d Stopper dette dere fra å være venner? Eller mener du at han skulle inngå en slags form for sølibat til dere en dag i fremtiden kunne finne frem til hverandre igjen? Det er da fremdeles mulig selv om han nå får seg en ny dame. Nye følelser kan fort dukke opp når gamle stenges. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Stopper dette dere fra å være venner? Eller mener du at han skulle inngå en slags form for sølibat til dere en dag i fremtiden kunne finne frem til hverandre igjen? Det er da fremdeles mulig selv om han nå får seg en ny dame. Nye følelser kan fort dukke opp når gamle stenges. nei, jeg mener ikke det. Men når han finner seg en ny på så kort tid, og det i tillegg er hun, får jo det meg til å lure på om han var utro. Jeg tør ikke å ta kontakt med han igjen og vet ikke om jeg klarer å stole på han. Men jeg vil ikke miste han. Selvfølgelig mener jeg ikke at han skal leve i sølibat, men jeg synes jo det var dårlig av han å finne seg en ny etter så kort tid, etter at vi var sammen i nesten 1 år. Han kunne ventet Anonymous poster hash: 2a734...66d
Timza Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 nei, jeg mener ikke det. Men når han finner seg en ny på så kort tid, og det i tillegg er hun, får jo det meg til å lure på om han var utro. Jeg tør ikke å ta kontakt med han igjen og vet ikke om jeg klarer å stole på han. Men jeg vil ikke miste han. Selvfølgelig mener jeg ikke at han skal leve i sølibat, men jeg synes jo det var dårlig av han å finne seg en ny etter så kort tid, etter at vi var sammen i nesten 1 år. Han kunne ventet Anonymous poster hash: 2a734...66d Er det ikke dårlig gjort av deg å anta at han automatisk har vært utro også? Uansett, dere har gjort det slutt, så hva han gjør på sin fritid nå er da ikke noe du nødvendigvis trenger å blande deg i. Mulig han har kjent henne i en mye lengre tids periode enn deg, og at det mulighens alltid har vært god stemning mellom de to. Når han da blir ledig, så kan jo hun ha satt inn støtet. Det ville isåfall også ha forklart den korte tiden mellom deg og henne. Og hvis så er tilfellet så er det jo uansett bare dumt for hans del å si nei til henne og la hu slippe mellom fingrene kun pga han skal vise respekt til sin gamle kjæreste. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Er det ikke dårlig gjort av deg å anta at han automatisk har vært utro også? Uansett, dere har gjort det slutt, så hva han gjør på sin fritid nå er da ikke noe du nødvendigvis trenger å blande deg i. Mulig han har kjent henne i en mye lengre tids periode enn deg, og at det mulighens alltid har vært god stemning mellom de to. Når han da blir ledig, så kan jo hun ha satt inn støtet. Det ville isåfall også ha forklart den korte tiden mellom deg og henne. Og hvis så er tilfellet så er det jo uansett bare dumt for hans del å si nei til henne og la hu slippe mellom fingrene kun pga han skal vise respekt til sin gamle kjæreste. Jeg antar jo ikke automatisk at han var utro, var ikke det jeg skrev heller. Men tanken slår meg jo selvfølgelig. Jeg blander meg ikke inn i hva han gjør på sin fritid. Jeg sa heller ikke at han ikke skal få lov å finne seg en ny, jisseeees Anonymous poster hash: 2a734...66d
Gjest constance90 Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 ja, det har faktisk noe å si. Vi skulle se hva som kommer til å skje når han flytter tilbake. Vi skulle fortsatt ha kontakt, og vi skulle fortsatt være venner. Anonymous poster hash: 2a734...66d Det kan fort bli oppfattet som en høffelighetsgreie. "I hope we can still be friends" er litt klise å si, det kan være at han ikke forstod det sånn. Og dere har tross alt gjort det slutt. Da er det totalt akseptert at han kommer seg videre. Det bør du og
Timza Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 Jeg antar jo ikke automatisk at han var utro, var ikke det jeg skrev heller. Men tanken slår meg jo selvfølgelig. Jeg blander meg ikke inn i hva han gjør på sin fritid. Jeg sa heller ikke at han ikke skal få lov å finne seg en ny, jisseeees Anonymous poster hash: 2a734...66d Så hvorfor denne tråden når du her sier at du ikke antar at han er utro, eller at han ikke skal få lov til å få seg en ny dame? Da er jo tråden løst da jo.
coozii Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Jeg synes du skal se hva som skjer når han flytter hjem. Om hun bor der som han bor nå, så kommer nok de til å slå opp. Jeg sier ikke at du bør ''vente'', men at dere bare kan være venner, og evt. se hva som skjer
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Alle menn er utro før eller senere, så det er nok ganske sikkert i dette tilfellet. Jeg hadde bare kutta han ut. Menn er idioter som lyver og gir oss damer psykiske skader. Livsfarlig. Anonymous poster hash: 606f4...d80
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 Så hvorfor denne tråden når du her sier at du ikke antar at han er utro, eller at han ikke skal få lov til å få seg en ny dame? Da er jo tråden løst da jo. Jeg spurte om råd. Om jeg fortsatt burde være venn med han, eller om det ikke kommer til å funke. Han var jo venn med hun når vi var sammen Anonymous poster hash: 2a734...66d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #13 Skrevet 30. april 2014 Alle menn er utro før eller senere, så det er nok ganske sikkert i dette tilfellet. Jeg hadde bare kutta han ut. Menn er idioter som lyver og gir oss damer psykiske skader. Livsfarlig. Anonymous poster hash: 606f4...d80 ja det er det jeg også tror Men det er så vanskelig å kutte ut en person du har delt så mye med, og opplevd så mye med Anonymous poster hash: 2a734...66d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #14 Skrevet 30. april 2014 Jeg synes du skal se hva som skjer når han flytter hjem. Om hun bor der som han bor nå, så kommer nok de til å slå opp. Jeg sier ikke at du bør ''vente'', men at dere bare kan være venner, og evt. se hva som skjer Jeg kan ihvertfall prøve å være venn med han Anonymous poster hash: 2a734...66d
Timza Skrevet 30. april 2014 #15 Skrevet 30. april 2014 Jeg spurte om råd. Om jeg fortsatt burde være venn med han, eller om det ikke kommer til å funke. Han var jo venn med hun når vi var sammen Anonymous poster hash: 2a734...66d Hvordan skal vi kunne klare å vurdere han etter noen setninger på et forum. Du kjenner han gjennom et seriøst forhold over måneder og/eller år og burde kunne svare på dette spørsmålet et par tusen prosent bedre enn det noe av oss her ute på forumet kan. Trur du han er typen til å være utro? Hvis ja, da glemmer du han, hvis nei, så fortsetter dere fremdeles å være venner. Det å bli sammen med ei venninne/kamerat kort tid etter et brudd har hendt mange ganger før der man slettes ikke har vært utro. Så du må ha litt annet å gå på enn kun det.
Timza Skrevet 30. april 2014 #16 Skrevet 30. april 2014 Alle menn er utro før eller senere, så det er nok ganske sikkert i dette tilfellet. Jeg hadde bare kutta han ut. Menn er idioter som lyver og gir oss damer psykiske skader. Livsfarlig. Anonymous poster hash: 606f4...d80 Du trenger ikke lyve.
Gjest ashanti Skrevet 30. april 2014 #17 Skrevet 30. april 2014 Jeg hadde nok blitt usikker om jeg var i din situasjon, tror i hvertfall ikke jeg hadde vært så fryktlig interessert i å evnt prøve å finne tilbake igjen hvis han hadde blitt singel igjen, når det helt tydelig er noe imellom han og hans nåværende kjæreste/tidligere bestevenninne og eks. Og de er jo tross alt sammen nå da, så vet ikke helt hva du mener med at "dere skal se hva som skjer hvis han flytter tilbake til Oslo"? Dere virker jo veldig unge og jeg tenker at det kanskje er best å gå videre i livet, det finnes andre gutter og det er kanskje lettere med en som ikke bor 5 timer unna?
Gjest Kaida Skrevet 30. april 2014 #18 Skrevet 30. april 2014 (endret) Jeg ville aldri vurdert å vente på ham, og jeg synes han er utrolig frekk som ber deg om det. Sånn jeg tolker innlegget ditt sier han ditt og datt for å gjøre bruddet så lett for seg selv som mulig, så gjør han like etter det motsatte av det han har lovet. Samtidig ville jeg tenkt mitt om at de har siklet på hverandre gjennom hele forholdet og da ville han nok mistet en god del av sjarmen i mine øyne. Tror jeg ville minimert kontakten min med han. Edit: Det var kanskje litt skarpt sagt, men jeg ble så sur på dine vegne. Beklager! Endret 30. april 2014 av Kaida
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #19 Skrevet 1. mai 2014 Jeg ville aldri vurdert å vente på ham, og jeg synes han er utrolig frekk som ber deg om det. Sånn jeg tolker innlegget ditt sier han ditt og datt for å gjøre bruddet så lett for seg selv som mulig, så gjør han like etter det motsatte av det han har lovet. Samtidig ville jeg tenkt mitt om at de har siklet på hverandre gjennom hele forholdet og da ville han nok mistet en god del av sjarmen i mine øyne. Tror jeg ville minimert kontakten min med han. Edit: Det var kanskje litt skarpt sagt, men jeg ble så sur på dine vegne. Beklager! Ja jeg er både sur og lei meg.., Vet ikke hvordan jeg skal reagere Anonymous poster hash: 2a734...66d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #20 Skrevet 1. mai 2014 Jeg hadde nok blitt usikker om jeg var i din situasjon, tror i hvertfall ikke jeg hadde vært så fryktlig interessert i å evnt prøve å finne tilbake igjen hvis han hadde blitt singel igjen, når det helt tydelig er noe imellom han og hans nåværende kjæreste/tidligere bestevenninne og eks. Og de er jo tross alt sammen nå da, så vet ikke helt hva du mener med at "dere skal se hva som skjer hvis han flytter tilbake til Oslo"? Dere virker jo veldig unge og jeg tenker at det kanskje er best å gå videre i livet, det finnes andre gutter og det er kanskje lettere med en som ikke bor 5 timer unna? Ja, tror bare jeg skal glemme han Anonymous poster hash: 2a734...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå