Snikk Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 I ekstase over å nettopp ha pakket opp en Kenwood-maskin (som ser mye bedre ut og er mindre enn jeg fryktet), lurer jeg på: Hva kjøpte du sist til kjøkkenet ditt? Noe elektrisk, servise, fine håndklær eller bare en liten tesil? Og er du fornøyd med det du kjøpte?
Gjest Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Det siste jeg kjøpte var en pastasak til KitchenAid maskinen.... Blir nok antagelig aldri brukt .
Gjest Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Gratulerer med ny Kenwood-maskin forresten! Håper du blir fornøyd med den!
Annie70 Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Jeg vil også ha Kenwood! Det siste jeg kjøpte var en salatbolle... Ikke var den spesielt fin heller, men gjør nytten sin.
Snikk Skrevet 30. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2014 Gratulerer med ny Kenwood-maskin forresten! Håper du blir fornøyd med den! Takk! Hvorfor kjøpte du pastasak til KA-maskinen hvis du ikke tror den blir brukt?
Gjest Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Takk! Hvorfor kjøpte du pastasak til KA-maskinen hvis du ikke tror den blir brukt? Tja... Litt lettpåvirkelig og lettlurt! :ler: også var det en dag husmortaktene i meg virkelig blomstret og jeg tenkte det skulle bli godt med hjemmelaget fersk pasta. Men har nå innsett at det sannsynligvis aldri kommer på bordet her i huset...
Maximillian Cohen Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 (endret) Brødrister og kaffekvern var det siste som fant sted inn på mitt kjøkken. Tja... Litt lettpåvirkelig og lettlurt! også var det en dag husmortaktene i meg virkelig blomstret og jeg tenkte det skulle bli godt med hjemmelaget fersk pasta. Men har nå innsett at det sannsynligvis aldri kommer på bordet her i huset... Det er fryktelig enkelt å lage. Jeg har helt sluttet å kjøpe pasta etter jeg skjønte hvor lite som skal til for å lage pastaen selv...og jeg har bare en enkel manuell pastarulle. Endret 30. april 2014 av Maximillian Cohen
Sunshine Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 En liten stekepanne til å steke egg. Jeg var så lei av å alltid dra frem den store stekepanna for å steke et egg eller to.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Rm oljeflasker:)Anonymous poster hash: 7457b...7ae
Snikk Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2014 Rm oljeflasker:)Anonymous poster hash: 7457b...7ae Hva er greia med oljeflasker egentlig? Synes de er kjempefine, men vet ikke om jeg orker å kjøpe bare fordi oppbevaringen er finere. Eller er det andre fordeler ved det som jeg ikke har tenkt på?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Hva er greia med oljeflasker egentlig? Synes de er kjempefine, men vet ikke om jeg orker å kjøpe bare fordi oppbevaringen er finere. Eller er det andre fordeler ved det som jeg ikke har tenkt på? De er helt ypperlige. Så lettvint når jeg skal steke noe, enkelt å redusere hvor mye olje jeg skal ha. Så enkle i bruk, til og med moren min kjøpte slike. Anonymous poster hash: 7457b...7ae
Gjest Jørild Skrevet 1. mai 2014 #13 Skrevet 1. mai 2014 En lyseblå Le Cruset bestikkholder eller hva det heter. Vil ha en til!
Snikk Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #14 Skrevet 1. mai 2014 De er helt ypperlige. Så lettvint når jeg skal steke noe, enkelt å redusere hvor mye olje jeg skal ha. Så enkle i bruk, til og med moren min kjøpte slike. Anonymous poster hash: 7457b...7ae RM, er det Riviera Maison eller noe annet? Ang. reduseringen av olje peker du jo på noe viktig synes jeg Ender ofte med å plumpe ut altfor mye olje fordi åpningen på flaska er altfor stor.
Gjest Maman Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 (endret) En PH5 lampe til kjøkkenbordet og en Bodum kaffekvern. Og er veldig fornøyd:) Lampen passer perfekt på kjøkkenet, og jeg drikker deilig nykvernet kaffe hver dag. Hverdagsluksus! Endret 2. mai 2014 av Maman
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #16 Skrevet 2. mai 2014 RM, er det Riviera Maison eller noe annet? Ang. reduseringen av olje peker du jo på noe viktig synes jeg Ender ofte med å plumpe ut altfor mye olje fordi åpningen på flaska er altfor stor. Ja, Riviera Maison Jeg slet med det samme som deg, og når jeg kjøpte den, en drøm å steke altså. Spesielt pannekaker, da jeg tilsetter litt olje i røra, så trenger jeg bare pittelitt olje i panna innimellom, og med den så går det lett. Anonymous poster hash: 7457b...7ae
Snikk Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #17 Skrevet 2. mai 2014 Ja, Riviera Maison Jeg slet med det samme som deg, og når jeg kjøpte den, en drøm å steke altså. Spesielt pannekaker, da jeg tilsetter litt olje i røra, så trenger jeg bare pittelitt olje i panna innimellom, og med den så går det lett.Anonymous poster hash: 7457b...7ae Hmm, kanskje jeg bør gi det en sjanse. Men er det bare RM som har gode oljeflasker? Synes jeg ser oljeflasker over alt.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #18 Skrevet 2. mai 2014 Hmm, kanskje jeg bør gi det en sjanse. Men er det bare RM som har gode oljeflasker? Synes jeg ser oljeflasker over alt. Syns du bør ja;) Nei, det er ikke bare Rm, du finner det overalt, ikea, Åhlens, kitchn ol. Jeg kjøpte rm sine, fordi jeg er fan av rm, ikke noe annet:D Anonymous poster hash: 7457b...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå