Mosen Skrevet 11. juni 2004 #1 Skrevet 11. juni 2004 http://albinoblacksheep.com/flash/shii.php Ååå, denne var så søt...
Isiselin Skrevet 11. juni 2004 #3 Skrevet 11. juni 2004 Åh.... :smelt: En av mine favoritter på nettet den der... Finner den frem hver gang jeg er trist og så blir jeg blid igjen... Søte, søte pusen!
Arkana Skrevet 11. juni 2004 #4 Skrevet 11. juni 2004 Åh.... :smelt: En av mine favoritter på nettet den der... Finner den frem hver gang jeg er trist og så blir jeg blid igjen... Søte' date=' søte pusen! [/quote'] Så den er ikke farlig? :klø: (bare litt vant til "se så søt - men så skvetter du ut av stolen"-linker.
Isiselin Skrevet 11. juni 2004 #7 Skrevet 11. juni 2004 Ser du...ikke farlig i det hele tatt... :D (Er også fryktelig skeptisk til slike "åh, så søtt" eller "hva er feil her"-linker som plutselig hyler og skremmer vettet av en stakkars skvetten Isiselin! )
Gjest 1111 Skrevet 11. juni 2004 #8 Skrevet 11. juni 2004 Du kan komme til meg pusen Jeg smeltet helt jeg :oops:
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. juni 2004 #11 Skrevet 13. juni 2004 Åååå - sitter med tårer i øynene jeg... Dakar lille pus....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå