Gå til innhold

Da er en av hundene mine blitt 14;)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Han ble 14 i går, så han fikk nystekte biffstrimler som gave:)

Vet ikke hvor lenge vi får ha han når han er blitt såpass opp i årene!

Endret av Anciol
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender et blidt voff til bursdagsbarnet som i grunnen er en ganske voksen herremann. :goodbye:

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med den store dagen! :blomst: Min fikk akkurat ikke oppleve å bli 14…

Anonymous poster hash: 3f765...f49
Skrevet

Gøy å høre om :)

Hvilke raser har du og hvor mange hunder?

AnonymBruker
Skrevet

Vår nydelige labrador/border collie-tispe er 15 :Nikke:

Hvordan er det med helsa til hunden deres? Kan se at vår har stive hofter(?) når hun skal gå opp trapper :frown:

Anonymous poster hash: 07360...2a6
AnonymBruker
Skrevet

Samboer hadde en Belger som ble nesten 15, selv har jeg en annen rase på 11 år som jeg håper holder seg frisk og sprek minst like lenge!

Gratulerer :)

Anonymous poster hash: 3cd89...4c1

Skrevet (endret)

Har to tervueren hunder , på 10 og 14, som er far og datter:)

485503_590249191010651_2033011279_n.jpgHun på 10:)

1012139_622401724462064_162088874_n.jpgHer er han på 14:)

Ja han er ikke så veldig stiv da vi bruker et nytt middel på han som gjør leddene myke, en spøyte 4 ggr i året:)

Endret av Anciol
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye!

Og godt og høre! Kanskje vi har mange år igjen med vår 8 år gamle tispe! :D

Anonymous poster hash: 24a33...f5b

Skrevet

En tervuerens gjennomsnittsalder er 15 , sier bror min;)

Men selvsagt kommer det an på mat og stelllet og trim av den:)

Skrevet

Vokste opp med en Tervuren, nydelige bikkjer. Hu gikk stille og rolig ut og la seg i hekken og døde i en alder av 15 og et halvt år. Hadde ikke noen antydninger til alder på hu, da hu et par dager i forveien løp rundt med en pinne og tryna rundt og herja med katta, hehe.

Skrevet

Hvordan sprøyte er det du gir og hva skal den hjelpe mot nøyaktig? Flotte hunder du har!

Skrevet (endret)

Hvordan sprøyte er det du gir og hva skal den hjelpe mot nøyaktig? Flotte hunder du har!

Det er en spesiell kortisonsprøyte, den hjelper gamle stive hunder sine ledd så de blir mykere, og dermed kan bevege seg friere:) Koster ca 1000 kr pr, sprøyte , men det er verd pengene:)

Endret av Anciol
  • Liker 2
Skrevet

Vakre hunder du har, og gratulerer med dagen til din eldste! Naboen min har en tervuren, utrolig flott rase. :blomst:

Gjest Whitestripes
Skrevet

Gratulerer med dagen til hunden din :blomst: Nydelige hunder du har :)

Hadde en gang en golden retriever som ble 16 år. Like glad og valpete hele livet :)

• Liker 1
Skrevet

Så fine! Det er alltid godt å høre om hunder som blir gamle og som har en god alderdom. Man går jo som regel ut i fra en ca. alder på rundt 10 år når man skaffer seg hund (med unntak av giganter), men vi går vel alle å håper at de holder seg friske og fine til de blir 15!

Gjest Badebuksa
Skrevet

Får håpe han blir mye eldre og har et langt og godt liv:)

Skrevet

Ja det håper vi og, fordi han er helt frisk ellers, og har god apetitt:) Møtte en terv i Tromsø som var 19 år:)

Han får spesialfôr for gamle hunder som vi kjøper hos dyrlegen, hundene bor oppe hos mamma og pappa da vi ikke kan ha de i leiligheten her, men det er bare 2 min unna, så jeg lufter og tar meg av hundene hver dag:)

Skrevet

Gratulerer med bursdagsbarn! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...