Gå til innhold

svart/hvitt til 17.mai?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei.. jeg er vel den første i år som kommer med spm ang bekledningen på 17.mai.. men vel,,, er det greit å gå for svart hvitt? Dette er ikke heeeelt farger som skal symbolisere flagget vårt...jeg vet at flere vil si at jeg kan ha på akkurat det jeg vil,så klart, men vil jo ikke være outsider heller..er gravid i 4mnd i tillegg,så kan ikke velge og vrake med kjoler heller. Men hva tenkter dere når dere ser en person i svart hvitt på 17mai? Fysj syfj, eller :tja, hun gidder å pynte seg iallefall...

jeg har tenkt å ha en svart tights, og en kjole/tunika som rekker meg til halve låret. Kjolen er i hvit. Jeg har sort tights under,så ingen hud syntes, selv om kjolen virkernoe kort da den stopper rundtmidten av låret... også svart blazer, om det blir kaldt, noe det sannsynligvis blir da vi er ute tidlig på morranfor å vente på toget og mingle..

Anonymous poster hash: 4efe9...4fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det som det er, på 17,mai er det så masse folk over alt at jeg ikke legger merke til hva noen har på seg, med mindre de stolprer rundt i 12 cm hæler.

Svart/hvitt er sikkert fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ha litt farge på tilbehøret. F eks smykke i gull eller farge eller blomster i håret. Og 17.mai-sløyfe. Hvis du er pen og har 17.mai-sløyfe kan ingen si at du ikke har pyntet deg.

Du trenger ikke kle deg i rødt hvitt og blått, du er ikke et flagg :P

Anonymous poster hash: ef54b...f80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...