Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært borte ei stund, i en annen by, på grunn av studiene mine (studerer i en annen by enn den jeg bor i, og drar derfor dit i perioder for forelesninger og oppgaver som er obligatoriske).

Da jeg kom hjem til vår felles leilighet fant jeg en tom kondompakke (altså den lille plastgreia selve kondomet ligger inni) inntullet i et sengeteppe som lå på gulvet. Jeg spurte rolig hvorfor det lå plastikk fra et kondom, brukt, inni teppet, og samboeren min svarte at han hadde brukt kondom når han har runket på kvelden, for å unngå søl...

Er det rart av meg å ikke helt klare å godta denne forklaringen, og at jeg ikke helt la det bak meg i det jeg kastet dette i søpla? Høres forklaringen hans logisk ut? Det hadde vært godt å få flere synspunkter på dette, og kanskje noen tips til hvordan jeg kan ta det opp igjen?

Anonymous poster hash: 92518...91b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Omtenksomt av ham å bruke kondom når han først skulle være utro.

Anonymous poster hash: 33180...c33
  • Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Mistenksom? Naiv er du. Han knuller en annen.

Anonymous poster hash: 33149...f68
  • Liker 11
Skrevet

Kjærlighet gjør virkelig blind. Dump ham

• Liker 4
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Forklaringen hans høres virkelig ikke logisk ut.

Skrevet

Ja du har rett til å være mistenksom. Hadde aldri kjøpt den forklaringen der.

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde nok fulgt veldig nøye med på det meste en stund fremover ja... ;)

• Liker 2
Skrevet

Den forklaringa var ikke bare litt tynn heller.

• Liker 3
Skrevet

Kjenner flere kompiser som bruker kondom når de runker, de hater visst sølet og det er visst ikke så uvanlig som jeg har trodd tidligere. Likevel, er du i et forhold med en mann og aldri hørt han nevne noe slikt før, virker det mistenksomt ja! Dessuten med tanke på at du er mye borte, er det også mer sannsynlig at han har foretatt seg noe dumt.

Syntes ikke du skal ta deg nær av kommentarer som at du er dum eller naiv, så klart man vil klamre seg til håpet om at han snakker sant. Du er jo glad i fyren, og vil så klart tro på det han sier! Likevel er du nok i tvil innerst inne siden du legger ut spørsmålet her.

Dette må uansett føles helt forferdelig for deg, og jeg forstår godt at du har behov for å snakke med han om dette. Syntes du skal sette deg ned, og være ærlig. Rett frem! Så får dere ta det der ifra.

God klem!

• Liker 3
Skrevet

Jeg har da runket i en kondom flere ganger jeg, så forklaringen er plausibel. Det gir en litt annen følelse av gjøre det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om de fleste menn som finner en fremmed bokser i senga hadde trodd dama om hun sa hun likte å bruke dem til å sove eller onanere i. Eller kanskje en fremmed barbermaskin, fordi hun liker herrevarianten bedre..

Den som er forelsket tror på alt regner jeg med.

Anonymous poster hash: 33149...f68
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Den var ny! Å bruke kondom når runker.

Da lærte jeg noe nytt (eller ikke).

Anonymous poster hash: 4dac5...84c

• Liker 2
Skrevet

Ikke kjøp den flaue løgnen der, vær så snill.

• Liker 3
Skrevet

Nææ... Jeg kjøper den ikke.. Min samboer gir seg faen så han runker når han runker.. Dette høres jævlig rart ut!

• Liker 4
Skrevet (endret)

Menn, altså de jeg har vært borti, unngår kondom så sant de kan det..

Endret av Tris
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Dette er første gang jeg hører om kondombruk ved onani. Ikke annet enn jeg har sett, har menn tørkepapir/toalettpapir tilgjengelig når behovet melder seg. Det vil si hjemme hos seg selv.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Ikke hørt om menn som runker med kondom på, men jeg tror på det hvis menn her sier de gjør det.

Men jeg hadde nok vært skeptisk.. at den havnet inni et sengeteppe på gulvet høres jo også mer ut som noe som skjer når man er midt i noe vill kåtskap med en annen, da kan undertøy, kondompakker og sexleketøy havne under seng og bak puter eller i lampa. Men det skjer jo vanligvis ikke når man tar seg et runk. Eller? Folk er jo forskjellige altså, men ser for meg at jeg hadde lagt kondompakken pent på nattbordet om jeg lå der i edru tilstand og skulle onanere, og at jeg hadde husket å kaste den sammen med kondomet etterpå.

På en annen siden så hadde jeg også vært jævlig nøye på å kaste den sammen med kondomet om jeg hadde vært utro, hehe.

• Liker 7
Gjest Heartbeat
Skrevet

Kjæresten min har også forsøkt kondom mens han har runket. Det er vanlig av menn å både runke på papir, i en sokk eller kondom. De kan faktisk runke i det meste :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke en umuliget at kjæresten din, enten fordi han liker det, vil unngå søl eller ville prøve noe nytt, kan ha runket med den. Men jeg synes jo at det virker litt påfallende at du skulle finne innpakningen rullet inn i et sengeteppe rett etter at du har vært bortreist. Som Hooty McOwlface så ville det kanskje ikke vært så naturlig at kondompapiret havnet på avveie dersom det var snakk om en rolig runk?

Men hvordan var soverommet ellers? Hadde han skiftet på sengen til du kom? Og er i såfall dette noe han pleier å gjøre?

• Liker 6
Skrevet

Whaat. Hvorfor ikke kjøpe unnskyldningen. Kjæresten min går på pilla, men vi har som regel kondomer liggende. Hender titt og ofte at jeg tar dem i bruk når jeg tar saken i egne hender, om enn bare for litt variasjon. Har sikkert pløyd gjennom en pakke på ti stk i løpet av 2014. Så... Hvorfor ikke?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...