Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater hår i underlivet generelt, og vil helst være glatt til enhver tid. Har absolutt ingenting med menn å gjøre, dette gjelder også i perioder uten sex. Er rett og slett fordi jeg trives hårløs der nede.

Sliter med litt ømfintelig hud. Kan ikke bruke produkter med mye parfyme osv, fordi jeg gjerne kan få tendens til eksem eller sår/svie på huden. Dette gjelder hele kroppen!

Jeg bruker så klart ren høvel, barberskum, skrubb, smører inn rikelig osv. De typiske tipsene alle gir. Jeg sliter ikke med nupper/kviser eller inngrodde hår. Men det gjrør vondt. Spesielt to dager etterpå, når det er vokst ut litt. Når jeg har sex svir det skikkelig og generelt når jeg vasker meg eller tørker meg. Veldig ubehagelig, og det forekommer selv med pauser eller hyppig barbering.

Har dog vokset det, noe jeg foretrekker. Huden blir silkemyk der nede og hårene vokser gjerne ikke ordentlig ut på 3-4 uker. Samt alltid noen få hår som kommer først, og å barbere de er inget problem. Likevel er dette dyrt å opprettholde, og er så klart mye mer lettvint å bare barbere. Hvis det ikke hadde gjort så fryktelig vondt!

Det ødelegger så klart for sexlivet også, kan ikke nyte det når det gjør vondt så raskt han nærmer seg.

Så, noen tips? Har som sagt følsom hud, evt noen produkter som passer til beskrivelsen?

Takker for råd :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE bruk barberskum. Når jeg gjør det, så svir det som F*** etterpå !!
Prøv å bruk balsam. Det funker som fjell! ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for svar! Skal prøve balsam fremover. Er det noen spesiell du kunne anbefalt? Kanskje en som er veldig god og snill mot en følsom hud! Har jo en god balsam og butter til kroppen, men kanskje en som er enda bedre til bruk der nede.

Endret av Irovar
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Dr. Greve intimvask som barbergel jeg :)

Anonymous poster hash: fc062...eef
Skrevet

Jeg bruker Dr. Greve intimvask som barbergel jeg :)

Anonymous poster hash: fc062...eef

Og dette fungerer greit? Har du hatt sår hud før du startet eller bare alltid brukt det? Har nå Dr. greve alltid tilgjengelig i dusjen, så skal prøves. Takker :)

Skrevet

jeg lurer også på dette. jeg gjør akkurat som trådstarter - bruker da barberskum som er helt nøytral og ny høvel blabla. problemet mitt er heller at det begynner å klø noe voldsomt når hårene vokser ut igjen, typ 2-3 dager etter. får også nupper. har prøvd forskjellig (nøytral fuktighetskrem, olje, sånn antibakteriell intimkrem osv.), intet fungerer. tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...