Gå til innhold

konsekvensene av å ha en kjæreste som opptrer " voldelig"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er konsekvensene av å inngå et forhold med en som trolig lider en emosjonell personlighetsforstyrrelse? Han kan trakassere meg når han er beruset på alkohol. Han har fått sparken pga. dårlig oppførsel som tenåring og har mistet alle kjærester han har hatt. Alle har gått ifra hab. Jeg har ikke som formål å redde mannen, men jeg ser også mye godt i han. Han har dyttet meg en gang. Jeg tror ikke at jeg har tatt skade av dette selv og har hkort det slutt fordi samfunnet forventer at jeg gjør det. Kan noen fortelle meg hva som kan skje om jeg gir forholdet en sjanse?

Anonymous poster hash: 3a70f...756

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Gir du det forholdet en sjanse, gjør du etter mitt syn noe fryntelig dumt. Noen mennesker er så og si håpløse å ha et forhold til! Les om personlighetsforstyrrelsen. Les godt, og se om du ikke ombestemmer deg!

Skrevet

Du, ekte mannfolk dytter ikke kjæresten sin. Det er bare det første overtrampet. Det som baner vei for de neste. Du gjorde helt rett i å gjøre det slutt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min blir idiot når han drikker sprit. Han er ikke voldelig, men han sier mye sårende, og en gang dyttet han meg litt. Problemet løste seg da han sluttet å drikke sprit rett og slett. Ellers er han verdens beste fyr, og han innsåg det heldigvis selv at han ikke tålte det, og problemet har ikke gjentatt seg etter dette.

Anonymous poster hash: a7164...d17
Skrevet

Konsekvensen av å ha en voldelig kjæreste kan være mishandling, varige skader og i verste fall død.

Et liv på flukt i frykt for misshandleren.

Psykiske problemer, angst, PTSD, lavt selvbilde.

Havarert økonomi på grunn av gjentatt flukt til en annen landsdel, bytte av arbeid, ødelagt arbeidsevne, og så videre.

Selvsagt ikke med en gang. Dette kommer krypende. Derfor er det så viktig at du ikke lar deg tråkke på og devaluerer din egenverdi.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min blir idiot når han drikker sprit. Han er ikke voldelig, men han sier mye sårende, og en gang dyttet han meg litt. Problemet løste seg da han sluttet å drikke sprit rett og slett. Ellers er han verdens beste fyr, og han innsåg det heldigvis selv at han ikke tålte det, og problemet har ikke gjentatt seg etter dette.

Anonymous poster hash: a7164...d17

Og relevansen her er...?

Anonymous poster hash: a8db7...918

• Liker 1
Skrevet

Grensene dine kan bli flyttet nesten umerkelig og etterhvert kanskje du tolererer ting du aldri hadde akseptert tidligere. Du kan få mindre respekt for deg selv siden kjæresten din ikke utviser det ovenfor deg.

AnonymBruker
Skrevet

Og relevansen her er...?

Anonymous poster hash: a8db7...918

Tipper den er om det f,eks er når han drikker sprit han endrer seg, eller alkohol generelt.

Vet om flere menn som blir idioter på sprit.

Anonymous poster hash: 2383c...3d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...