Gjest Winza Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Jeg måtte nylig resette firefox av personlige grunner og da mistet jeg noe som jeg har hatt på firefox siden jeg fikk pcen og jeg vet ikke hva den heter en gang Det var slik at vist jeg for eksempel var innom på en tråd her og skrev walker direkte fra tasturet så kom jeg til den første plassen på siden hvor det navnet står skrevet slik at uansett hvor jeg er kan jeg bare skrive på tastaturet vist jeg vil finne et bestemt ord eller setning på den siden, please er det noen som vet hva den tjenesten heter? trenger den virkelig
Gjest Winza Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Hæ?Anonymous poster hash: bf8e4...c6d Hva mener du?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Er ikke så lett å forstå hva du mener, siddis. Anonymous poster hash: bf8e4...c6d
Gjest Winza Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Kan du ikke bare trykker controll + f ? Nice takk:) Men vet du hvordan jeg gjør slik at jeg bare kan skrive noe hvor som helst og den blir aktivert?
mandel92 Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Nice takk:) Men vet du hvordan jeg gjør slik at jeg bare kan skrive noe hvor som helst og den blir aktivert? Gå inn på Instillinger, gå inn på avansert og trykk på boksen "søk etter tekst når jeg starter å skrive". Da slipper du å trykke ctrl+F
Gjest Winza Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 Gå inn på Instillinger, gå inn på avansert og trykk på boksen "søk etter tekst når jeg starter å skrive". Da slipper du å trykke ctrl+F Takk! deilig å ha fått slått den på igjen. Blitt så vandt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå