Gå til innhold

Løpe når en har vondt i magen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen her løpt med magesmerter? Har hatt litt vondt i magen de siste to dagene på grunn av "røde" dager og lurer på om jeg kan løpe med slike smerter? Det gjør vel ikke noe?

I går hadde jeg veldig vondt i bukhulen og da klarte jeg ikke å jogge så lenge, men i dag er smertene hovedsaklig lokalisert i magen.

Anonymous poster hash: a3242...1f6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Magesmerter grunnet mens kan bli mindre av fysisk aktivitet, og klarer du å løpe med smertene, så er det ingenting i veien for å gjøre det.

Anonymous poster hash: 57d3b...29b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Magesmerter grunnet mens kan bli mindre av fysisk aktivitet, og klarer du å løpe med smertene, så er det ingenting i veien for å gjøre det.

Anonymous poster hash: 57d3b...29b

Kjempebra!

Er ellers i dårlig form også, vondt i hodet og kvalm, men tok en paracet nå, så blir det løpetur om en time :-)

Anonymous poster hash: a3242...1f6

Skrevet

God bedring TS! :hug:

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg sliter med å løpe med magevondt, men sykling derimot gjlr meg bare godt. Dette tror jeg er fordi magen er "roligere" (ikke så mye "klask, klask") ved sykling.

Gjest Egiett
Skrevet

For meg så øker noen ganger smertene om jeg løper de første dagene, sånn at jeg må legge meg ned etterpå, men ved å være i aktivitet blir samtidig smertene ellers mindre. Kjenn etter hva du klarer, om smertene blir uutholdelige ville jeg latt det være. Om det derimot føles greit, er det bare å løpe om du vil :)

AnonymBruker
Skrevet

Magen pleier å like litt aktivitet. Klarer du ikke løpe, så kan du ta en tur i rask gange eller en sykkeltur.

Anonymous poster hash: 43ba7...81a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...