AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Jeg sikter helst til dere med tenåringssønn fra 14-19 år. Jeg har hørt og lest at det ofte er enten eller: Ikke så nære eller veldig nære. Men det er bare noe jeg har lest da Så er bare litt nysgjerrig! Hvor nære er dere? Kan dere gjøre ting sammen, kommer han til deg om sine problemer, kan dere snakke sammen om seriøse ting og mindre seriøse ting osv? Anonymous poster hash: e9fdf...c33
absinthia Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Min sønn som nå er 21 har hele tiden valgt meg når han har problemer eller trenger noen å snakke med foran sin far. Da han var 14-17 likte han å være sammen med meg, stefar og søsken eller bare noen av oss å dra på tur, grille o.l. Han likte også å henge på kafe med meg, dra på handletur og bare å være sammen uten å gjøre noe spesielt. Da han ble ca 18 ble han mer opptatt av dama si og å skru på biler med kompiser, da han ble 19 flyttet han til et annet sted, fikk seg jobb og samboer og siden har jeg knapt sett ham, men snakker en del sammen likevel. Nå har han ikke samboer, men jobber mye fordi han ikke har barn pg liker å tjene penger. Han jobber i et yrke der de har en form for beredskapsvakt på helligdager og i helger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå