AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Føler meg så alene. Jeg har egentlig mange venner og liker å drikke og være sosial. (Er ikke den som drikker mest da, skal sies.) Likevel føles det litt ensomt å sitte hjemme, mens 27/30 av elevene i klassen er på festningen i Trondeheim. Grunnen til at jeg ikke blir med er: - Synes ikke det høres noe særlig gøy ut å vasse rundt sørpe i jørma på festningen. - Vil være uthvilt og på topp på tentamen på fredag - Er egentlig ikke noe godt miljø i klassen, så føler ikke noe "savn" sånn sett. - Liker generelt å ta vare på kroppen og føle at jeg er på topp. Er jeg alene, eller er det flere som tenker som meg? Det hadde i så fall vært fint å få høre. Anonymous poster hash: 7955b...6c7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 jeg Fint det ikke er bare meg da. Anonymous poster hash: 7955b...6c7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Ja dette kjente jeg meg igjen i! Jeg bor i bærum og hele vennegjengen er på buss utenom meg som droppet det, da det ikke apellerte stort. Nå sitter jeg igjen og føler meg veldig ensom, ikke fordi jeg skulle ønske jeg var ute og festet, men skulle egentlig ønske at russetiden av over, haha. Synes at kveldene sjelden lever opp til forventningene mine og er som regel ikke verdt hvordan man føler seg dagen derpå. Jeg vil kunne gjøre skolearbeid på kvelden uten å bli ansett som kjip og teit. Anonymous poster hash: 2e1b6...7cf
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Jeg! 😊Anonymous poster hash: f1a83...fb2
noisy Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Skjønner godt at du ikke gidder å dra ut i Trondheim i kveld! Det er jo bikkjekaldt. Det er lenge igjen av russetida og maaange muligheter til å dra ut, evt samle noen venner for å drikke hjemme. Da jeg var russ var ikke natt til 1. og 17. de beste kveldene uansett, det var så mange forventninger til akkurat de kveldene at det endte opp med å bli litt skuffende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå