AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Slo opp med eksen i fjor for andre gang og har unngått han siden. Han flytta vekk fra byen ganske fort når han innså det at jeg hadde flere venner her enn han hadde. Var et flerårig forhold der det for det meste gikk på manipulering der han manipulerte meg til å tro jeg ikke var bra nok for noen andre men Huff jeg var jo verdens mest hærlige jente uansett sa han. Så heldig han hadde meg osv. Han ville bare sitte hjemme hele dagen og drikke sprit og spille data spill. Ble sur om jeg ikke gadd å hjelpe han med "hjemmejobben" hans (Som han gjorde gratis for "venner") Er i dag i et nytt forhold med en annen som er 100% omvendt enn han... Snill, forståelsesfull (og han vet hvem eksen min er) respekterende overfor meg, og gjør sitt aller ypperste for at jeg skal ha det bra og fyller ikke hodet mitt med sprøyt. Men sitter her da og har SÅÅÅÅ lyst å konfrontere eksen for alle de teite/fæle/irriterende/nedlatende tingene han sa til meg igjennom årene. Han prøvde holde meg vekk fra vennene og familien min for de var imot forholdet. Gikk nesten til saksmål mot eksen min for trakassering da han fortsatte kontakte meg med negative meldinger osv. Og til slutt da: "Nei du fortjener det beste" og alt sånt i et forsøk å få meg tilbake (idiot). Det jeg lurer på nå; er det for drøyt av meg å sende han en mail at jeg VET OM alle manipuleringsforsøkene hans og jeg vet AKKURAT hva han gjorde med meg? Uansett om jeg har tenkt på trakasseringssøksmål? Føler ikke ro i meg. Jeg direkte HATER han. Han er i et nytt forhold nå og jeg synes rett og slett SYND i hun nye dama hans. Ikke at det er mitt problem. Føler liksom han fikk sagt sitt mot meg (mye dritt i starten) og jeg var ALTFOR snill til å si ting tilbake til han.... Har tenkt lenge på dette men forhører meg her nå hva synes dere? Er det en annen måte å få det ut av systemet for jeg har IKKE lyst å ha noe med han å gjøre lenger NOENSINNE. Hater å tildele han en eneste tanke. takk :* Anonymous poster hash: 09cd0...ec1
Gjest Blomsterert Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Spar deg energien. Han vil helt sikkert ikke bry seg. Enten det, eller at hans syns du er patetisk eller noe. Hvorfor trenger du å bevise noe ovenfor ham? Skriv ned alt du føler, legg gjerne ved et bilde av ham. Få det ut og brenn det opp Symbolsk handming, han har ingen makt over deg lenger.
heiheilillemei Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Spar deg energien. Han vil helt sikkert ikke bry seg. Enten det, eller at hans syns du er patetisk eller noe. Hvorfor trenger du å bevise noe ovenfor ham? Skriv ned alt du føler, legg gjerne ved et bilde av ham. Få det ut og brenn det opp Symbolsk handming, han har ingen makt over deg lenger. Høres ganske logisk ut. Skreiv dette innlegget når jeg fikk et "sinnetak" tidligere og var sååå frustrert og sinna.. Har ikke prøvd dette men skal absolutt prøve dette! Takk <3
Gjest Blomsterert Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Høres ganske logisk ut. Skreiv dette innlegget når jeg fikk et "sinnetak" tidligere og var sååå frustrert og sinna.. Har ikke prøvd dette men skal absolutt prøve dette! Takk <3 Lag en seremino og lykke til :-D
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 " Oi, har hun tenkt på meg så lenge, og tenker på meg enda." Ikke gi han muligheten til å tenke det.Og kansksje han starter med å kontakte deg igjen om du kontakter han først. vis at du er ett bedre menneske enn han. Men jeg skjønner veldig godt at du har lyst. Gjør som foreslått over her. Anonymous poster hash: ff55b...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå