AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Hei, jeg har ikke så mye hell med damene, og tenkte å prøve å finne ei jente fra et av de landene med jenter som ofte har lyst å møte en mann fra her til lands. Slik som Russland, Ukraina, Thailand osv. Grunnen til at jeg spør her er at jeg lurer på hvordan det går med slike forhold, kommer kvinnene som oftest fint inn i livet her i landet? Kjenner dere noen slike par og går det bra med dem? Lyst å vite det synspunkt fra dere. Anonymous poster hash: c6c4d...4a6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Vet ikke om det var helt riktig plass å poste det på men :S Anonymous poster hash: c6c4d...4a6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Det er mye papirarbeid i slike tilfeller, hvert år må du levere nye søknader, og mye krav til deg vedr økonomi og bolig. I tillegg blir det mange utfordringer med at du blir den eneste sosiale kontakten kona vil ha i lang tid. Er du sikker på at du takler det? Anonymous poster hash: b5ed1...036 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Forresten, flere av de jeg kjenner til har kvinnene forlatt mannen etter at hun fikk opphold. Anonymous poster hash: b5ed1...036 4
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Forresten, flere av de jeg kjenner til har kvinnene forlatt mannen etter at hun fikk opphold. Anonymous poster hash: b5ed1...036 Samme observerer jeg. Kjenner en fyr som er utrolig søt og hyggelig, men beklageligvis mindre pen og jeg tenkte mitt da han presenterte Mrs Johnson fra Fillipinene, men sa ingenting, så flyttet de herfra til større bolig og jeg mistet mye godt kontakten med dem, men traff på ham vinter som naturligvis kunne fortelle at det nu var problemer i ekteskapet (de hadde da vært gift i 4 år). Man bør jo ikke ha noe fordommer mot folks forhold, men jeg tenkte mitt.... 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Det er mye papirarbeid i slike tilfeller, hvert år må du levere nye søknader, og mye krav til deg vedr økonomi og bolig. I tillegg blir det mange utfordringer med at du blir den eneste sosiale kontakten kona vil ha i lang tid. Er du sikker på at du takler det? Anonymous poster hash: b5ed1...036 Jeg tror at både økonomi og papirarbeid skal gå greitt. Det hadde jo vert synd om ho ikke kunne engelsk, så blir jo språket vanskelig. Vil ikke gå inn i noen forhold da jeg ikke forstår noe som helst av hva hun sier. Når det gjelder det sosiale skal det nok gå an å få henne i kontakt med noen, og til slutt finne henne noe arbeid når hun blir klar til det. Så tror det skal gå fint. Anonymous poster hash: c6c4d...4a6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Forresten, flere av de jeg kjenner til har kvinnene forlatt mannen etter at hun fikk opphold. Anonymous poster hash: b5ed1...036 Hadde vert synd det i vertfall, så håper at det blir fint likevel. Om man er grei nok så tror jeg det skal gå, er jo ikke onde heller regner jeg med Anonymous poster hash: c6c4d...4a6
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Vil ikke gå inn i noen forhold der jeg ikke forstår hva hun sier, slik jeg har hørt at noen litt raringer har gjort. Anonymous poster hash: c6c4d...4a6 Så finn en som snakker engelsk i det minste. Hvis ikke blir det å dra til utlandet etter kvinnfolk fånyttes.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 (endret) Jeg tror at både økonomi og papirarbeid skal gå greitt. Det hadde jo vert synd om ho ikke kunne engelsk, så blir jo språket vanskelig. Vil ikke gå inn i noen forhold da jeg ikke forstår noe som helst av hva hun sier. Når det gjelder det sosiale skal det nok gå an å få henne i kontakt med noen, og til slutt finne henne noe arbeid når hun blir klar til det. Så tror det skal gå fint.Anonymous poster hash: c6c4d...4a6 Du bør sette deg inn i regelverket. Det er ikke så enkelt som bare å finne noen og hente de hit. les her http://www.udi.no/skal-soke/familieinnvandring/ Og så er det masse styr rundt gyldige papirer til vielse. Men for all del, dersom du finner en du vil satse på og som du vet ikke bruker deg, lykke til.Anonymous poster hash: b5ed1...036 Endret 30. april 2014 av Rainbow81
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Kjør på om du er så desperat.. blir søte unger da. Selv vurderer jeg å dra til Colombia eller henge rundt Rio Grande og finne meg en mexicaner. De er jo ute etter et bedre liv og jeg har lyst på mexicanske unger.. Er ikke så greit for oss damer heller, når norske menn ikke vil ha oss. Da blir det utomlands. Anonymous poster hash: 2a9ca...2da 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Kjør på om du er så desperat.. blir søte unger da. Selv vurderer jeg å dra til Colombia eller henge rundt Rio Grande og finne meg en mexicaner. De er jo ute etter et bedre liv og jeg har lyst på mexicanske unger.. Er ikke så greit for oss damer heller, når norske menn ikke vil ha oss. Da blir det utomlands. Anonymous poster hash: 2a9ca...2da Vi lever jo på forskjellige steder i landet, da er det jo ofte vanskelig at de riktige møtes. Det handler jo ikke om å ikke ville ha noen, men det at en ikke finner noen selv. Norske kvinner er jo stort sett flotte og hyggelige, så slipper man å ta vare på de, og det er jo et pluss Anonymous poster hash: c6c4d...4a6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 Du bør sette deg inn i regelverket. Det er ikke så enkelt som bare å finne noen og hente de hit. les her http://www.udi.no/skal-soke/familieinnvandring/ Og så er det masse styr rundt gyldige papirer til vielse. Men for all del, dersom du finner en du vil satse på og som du vet ikke bruker deg, lykke til. Anonymous poster hash: b5ed1...036 Papirer det skal jeg lett ordne, er nok ingen stress. Bare å ringe litt og forhøre seg. Det verste er å finne ei som kunne likt meg og jeg liker henne. Anonymous poster hash: c6c4d...4a6
Rainbow Skrevet 30. april 2014 #13 Skrevet 30. april 2014 Tråden er ryddet for rasistisk innlegg, svar til dette og persondebatt. Rainbow81, mod
Gjest ashanti Skrevet 30. april 2014 #14 Skrevet 30. april 2014 Tråden er ryddet for rasistisk innlegg, svar til dette og persondebatt. Rainbow81, mod Hvor mange rasistiske innlegg har én bruker lov til å poste på Kvinneguiden før man blir utestengt? Dette er ikke en persondebatt, jeg bare lurer sånn generellt. Vet jeg egentlig ikke burde spørre om det her i denne tråden - men finnes det noen regler for det? Et konkret antall?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #15 Skrevet 30. april 2014 Det er bare å prøve lykken. Men bli godt kjent med henne før du inngår noe forpliktende. Og ikke innlat deg ned noen østeurpeiseke/russiske damer, de er noen skikkelige rivjern. Direkte slemme mange av dem også. Anonymous poster hash: 3c3c6...927
Gjest heihade Skrevet 30. april 2014 #16 Skrevet 30. april 2014 Forresten, flere av de jeg kjenner til har kvinnene forlatt mannen etter at hun fikk opphold. Anonymous poster hash: b5ed1...036 Det er nettopp dette. Flesteparten av de norske mennene som drar til utlandet for å finne kjæreste gjør det fordi de ikke er attraktive for norske kvinner - kvinner som ikke er ute etter å gifte seg for pengenes skyld. Utenlandske kvinner tar til takke med disse mennene. Ikke fordi de har lavere standard ift utseende, personlighet og slike faktorer, men fordi pengene og statsborgerskapet tiltrekker. Når dette er i orden vil mange av disse skilles og finne seg noen bedre menn på det norske markedet de også.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #17 Skrevet 30. april 2014 Det er nettopp dette. Flesteparten av de norske mennene som drar til utlandet for å finne kjæreste gjør det fordi de ikke er attraktive for norske kvinner - kvinner som ikke er ute etter å gifte seg for pengenes skyld. Utenlandske kvinner tar til takke med disse mennene. Ikke fordi de har lavere standard ift utseende, personlighet og slike faktorer, men fordi pengene og statsborgerskapet tiltrekker. Når dette er i orden vil mange av disse skilles og finne seg noen bedre menn på det norske markedet de også. Det er ikke nødvendigvis noe galt med disse mennene, det kan være så enkelt som at de ikke fyller kravene til norske damer mht utseende. Skal de bare gå der alene da? De kan være flotte mennesker med gode egenskaper, men faller igjennom på det norske kjønnsmarkedet, det trenger ikke å ha noe med deres personlighet å gjøre. Anonymous poster hash: 3c3c6...927
Gjest heihade Skrevet 30. april 2014 #18 Skrevet 30. april 2014 Det er ikke nødvendigvis noe galt med disse mennene, det kan være så enkelt som at de ikke fyller kravene til norske damer mht utseende. Skal de bare gå der alene da? De kan være flotte mennesker med gode egenskaper, men faller igjennom på det norske kjønnsmarkedet, det trenger ikke å ha noe med deres personlighet å gjøre. Anonymous poster hash: 3c3c6...927 Jeg sier ikke at de bare skal gå alene og jeg nekter ingen å prøve. Jeg bare advarer om man ikke nødvendigvis finner Shangri La i utlandet heller. Prøv for all del. Jeg vet ingenting om TS, og det er fullt mulig at han er en oppegående, god mann som bare har vært uheldig her til lands. Vil bare legge til at hvis problemet stadig gjentar seg er man selv ofte fellesnevneren og det som kanskje burde endres på.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #19 Skrevet 30. april 2014 Takk, heihade. Hyggelig. Men det er jo faktisk slik at noen blir godt gift, jeg er jo ikke en jævel, og det er ingen ting galt med annet enn utseende kanskje. Så vil håpe det går an å like meg også. Det er jo faktisk slik at de gjerne vil bli med hit for resursenes skyld som oftest, men de blir nå forhåpentligvis fordi en kommer godt overens. Anonymous poster hash: c6c4d...4a6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #20 Skrevet 30. april 2014 En kamerat giftet seg med ei fra Thailand. De har vært gift i snart 10 år nå. De har et stort nettverk av andre norsk/thailandske ekteskap, så i hans krets er det mange som har blitt sammen med thaidamer og vært gift i mange år - også etter at de lovlig kunne gått fra sine norske menn for å finne seg noen andre. Det finnes altså mange av de som også blir glade i hverandre og holder sammen av den grunn og ikke pga pengene. Anonymous poster hash: bc470...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå