Gå til innhold

Hvor ble det av dere "gamle" brukere? Aline, Monja, SexySadie, Tusenfryd, Jinx?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg logget meg inn med et av mine gamle brukernavn, som dere ser nå. Jeg har siden hatt et par andre, og er fortsatt aktiv. Dere er folk som var aktive i 2003 og utover, og som hadde mye vettugt å si......Og Væren og Bettie

Er dere her nå?

Endret av Mustang Sally
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Er du SexySadie?

Gjest crazycatlady
Skrevet

SexySadie var fantastisk! Ferskvannsblekksprut/Towelie også. Savner dem. Og Borghild! Hvor ble Borghild av? Digget gullkornene hennes! Helt min type humor.

• Liker 1
Skrevet

Ja, både Ninakanin, Rosenrød og Skywalker. Mistenker at Arabella har skiftet nick? Og Mysan! Hvor er Mysan?

Jeg hadde forresten også nicket Nabodama før, men har glemt passordet til det nicket.

Tenkte egentlig å gjenopplive henne :)

AnonymBruker
Skrevet

Husker dere alle. Får ikke med meg når folk skifter brukernavn. Greit nok for det har jeg også ;)

Anonymous poster hash: 5ed7d...3a4

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Var meg over. Ikke meningen å poste anonymt.

Skrevet

Var meg over. Ikke meningen å poste anonymt.

Hehe, må bare spørre hvem du var før? Nå er du ukjent for meg, men ser jo du fikk nytt nick i 2010 :)

Skrevet

Jeg har vært her siden da, med et opphold fra å være Colargol da, hadde et annet brukernavn lenge.

Jeg savner Gard!

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, både Ninakanin, Rosenrød og Skywalker. Mistenker at Arabella har skiftet nick? Og Mysan! Hvor er Mysan?

Jeg hadde forresten også nicket Nabodama før, men har glemt passordet til det nicket.

Stemmer det :).

Skrevet

Må svare meg selv litt her. Tror ikke jeg var så mye kjent som Mustang Sally, sikkert mer som Nabodama. Men det er sikkert ikke mange som husker henne heller, kanskje bare de som deltok da jeg var mest aktiv.

Husker jeg tok nicket Mustang Sally for å være mer anonym...planla bryllup da osv.

Skrevet

Stemmer det :).

Huff, nå kjenner jeg at jeg blir veldig nysgjerrig,,,,hvem var du før? Kan du ikke sende meg en pm så jeg får ro i sjelen? (forstår det godt om du ikke gjør det, altså!)

Gjest Eurodice
Skrevet

Må svare meg selv litt her. Tror ikke jeg var så mye kjent som Mustang Sally, sikkert mer som Nabodama. Men det er sikkert ikke mange som husker henne heller, kanskje bare de som deltok da jeg var mest aktiv.

Husker jeg tok nicket Mustang Sally for å være mer anonym...planla bryllup da osv.

Jeg kjenner deg godt som Nabodama :).

Skrevet

Jeg har vært her siden da, med et opphold fra å være Colargol da, hadde et annet brukernavn lenge.

Jeg savner Gard!

Jeg husker deg, tror jeg! Var du alvorlig syk lenge? Eller tar jeg helt feil?

Skrevet

Jeg kjenner deg godt som Nabodama :).

Godt å høre! Tenk at noen enda husker og kjenner meg som henne! Blir litt glad av å høre det, fatkisk. Det gjør meg bare enda mer nysgjerrig på hvem du var da?

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Het Persille fra tidenes morgen.

Skrevet

Er du SexySadie?

SexySadie var fantastisk! Ferskvannsblekksprut/Towelie også. Savner dem. Og Borghild! Hvor ble Borghild av? Digget gullkornene hennes! Helt min type humor.

SS er meg ja.

• Liker 1
Skrevet

SS er meg ja.

SS var jo et fenomen her inne! Hvorfor gå bort fra henne?? Sikkert samme grunn som jeg hadde til å gå bort fra Nabodama. Men så godt å se deg igjen!

Persille og Arkana, jeg husker dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...