AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Er det flere som har det sånn? Langvarig forhold og vil ha forholdet, men er ofte trist pga at det mangler noe. Det samme er selvfølgelig han. Sexen fungerer bare ikke for meg. Anonymous poster hash: 5a701...0c3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Kjenner til følelsen! Men han er fantastisk på alle andre måter, og vi har det fint sammen, så er ikke aktuelt å gå fra han.Anonymous poster hash: a2257...d4f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Det fins flere altså. Jeg blir helt uvel når han tar på meg og har heller ikke lyst til å prate om sex med han. Jeg ser heller ikke noe som skal kunne endre dette. Anonymous poster hash: 5a701...0c3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Jeg har det slik som dere... Snill mann, nesten 20 års ekteskap bak oss, men tenner ikke på ham. Det å ha elske med ham føles ofte "feil". Som om det var noe som ikke burde være. Jeg har tenkt lenge om hva som skyldes dette, i en forhåpning om å få fikset det. Vet absolutt at jeg har det i meg å være seksuell og leken, har ikke problemer med kropp og dårlig selvtillitt. Tenker på andre situasjoner når vi elsker.... Jeg kom fram til at det må skyldes det at vi er en familie som gjør at jeg ikke tenner på ham. Jeg føler det er så feil - kan ikke være fri med store unger i hus, og har slått av mine følelser. Føler at han kjenner meg for godt (jorda, det går an) og frykter at han bruker det mot meg dersom jeg viser meg svak og sårbar (absolutt ingen grunn til det, bare mine dumme tanker). Føler rett og slett at jeg ikke kan være meg selv, ikke kan dele hva jeg føler, og derfor ikke klarer å tenne på ham. Noe som høres kjent ut her?? XAnonymous poster hash: eb929...979
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Om han hadde sagt til meg: vi skal aldri ha sex mer, så hadde det vært helt ok. Overhodet ikke et savn. Trist. Anonymous poster hash: 5a701...0c3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Ja, så klart det er trist. (Hei forresten, det er meg igjen, fra kl 09.04) Har du forsøkt å tenke over "hvorfor" du føler det slik? Er det noe han gjør eller ikke gjør? Noe fra oppveksten eller tidligere forhold? Vil han? Søker han nærhet? Presser han deg? Og du? Føler du at du får lyst...bare ikke med ham? Eller ikke i det hele tatt? XAnonymous poster hash: eb929...979
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Har hatt veldig lyst med en annen. Det gjør ikke saken bedre.Anonymous poster hash: 5a701...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå