Gå til innhold

Gjort det slutt for 5. gang på 5 år med mannen jeg elsker. Råd og støtte ønskes!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg er så glad i. Elsker han og hver mm. av han, har gjort med vondt tidlig i forholdet. Utroskap det første året. Deretter mye fylleepisoder hvor han krenket meg. Deretter tok jeg han i å skrive meldinger til 2 damer med flørtete innhold. Så har tiden gått og han er jo en alle tiders kjæreste. Han dedikerer tiden sin til meg og er seriøs. Problemet er sårene fra fortiden. Jeg er så trist og redd for å ha tatt et valg jeg anger på. Men...han drikker fortsatt, og jeg er ikke 100% trygg på han og framtiden pga. fortiden. Jeg er så lei meg. Han er jo gutten min og har kjent han i mange år. Jeg kan bare ikke kaste bort tiden min for alltid. Jeg er så lei meg fordi han er syk, jobber hardt for en framtid med meg også kom denne nyheten nok en gang. Igjen gjør jeg det slutt pga. den dumme usikkerheten og redselen for framridig drikking og skandaler. Hjelp! Harjeg gjort det rette?

Anonymous poster hash: 74d0e...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror du har gjort helt rett!

• Liker 4
Skrevet

Det er ingen som kan si at du har gjort det rette eller uriktige. I realiteten er det bare andres meninger som du er nødt til å leve etter, og begrunnelsen for å mene at du har gjort det rette er bare fordi det han har gjort er dårlig gjort og at du fortjener bedre. Og du vet at alt det er riktig, så hvorfor blir du?

Eneste som egentlig kan ta valget er deg. Synes du det er riktig å gjøre det slutt pga gamle sår? Hva er grunnen til at det er det riktige? Kan dere ikke glemme fortiden og skape ny fremtid sammen? Hvis svaret er nei, er det sikkert best for begge å gå videre og skape et liv hver for seg. Om svaret er kanskje, bør det vurderes nøye, hvis sårene er såpass sterke så krever det mye å legge et plaster på såret og la sårene gro - 100%. Hvis svaret er ja: glem fortiden, det som har skjedd har skjedd og lat som at dere møtes i dag; hvor ingenting har skjedd.

Han bør for øvrig slutte å drikke, litt for å vise seg tilliten verdig. Men det gjør han sikkert ikke før det går hardt ut over han selv for alvor. Mennesker er litt sånn.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Når du har gjort slutt fem ganger, så tror jeg du bør holde på det denne gang.

Du gjør det rette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei av sånne som slår opp, blir sammen igjen, slår opp, blir sammen igjen osv. Bli ferdig med det!

Anonymous poster hash: 4f03b...631
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...