Tari Skrevet 11. juni 2004 #1 Skrevet 11. juni 2004 Dere som har vært på valsekurs...Hvilke sko brukte dere? Jeg har fått beskjed om å ta med lave sko, sko uten høy hæl...Betyr det ingen hæl eller lav hæl? Er det dumt å gå på kurs med lave sko, når jeg har hæl på brudeskoene?
Grooo Skrevet 11. juni 2004 #2 Skrevet 11. juni 2004 Jeg var på kurs med joggesko, skulle jo lære trinnene og dansen. Så øvde vi litt hjemme etterpå med pensko, trinnene måtte jo inn først.
aline Skrevet 11. juni 2004 #3 Skrevet 11. juni 2004 Du kan jo ta med penskoene, sånn for å se om du rekker å øve litt med dem etter at du har lært trinnen. Bunadsko har fin hælhøyde til å danse vals med, så litt hæl går, men å øve fra starten med høy tynn hel er nok litt vanskelig kanskje?
Fru Snurp Skrevet 11. juni 2004 #4 Skrevet 11. juni 2004 Jeg gikk på valsekurs med bryllupsskoene. Danselæreren syntes det var lurt.
Grooo Skrevet 11. juni 2004 #5 Skrevet 11. juni 2004 Jeg gikk på valsekurs med bryllupsskoene. Danselæreren syntes det var lurt. Helt sikkert lurt for de som kan danse fra før. Men for oss som aldri hadde satt våre bein på ett dansegulv før var det nok best med joggeskoene sånn i starten *ler*
Tari Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2004 Jeg gikk på valsekurs med bryllupsskoene. Danselæreren syntes det var lurt. Jeg fikk streng beskjed om å ikke ta med brudeskoene fordi de blir møkkete.. Jeg kan jo danse fra før da, men det begynner å bli en stund siden...Jeg har et par sandaler med hæl som ikke er så høy, kanskje jeg kan ta de og ha med meg joggesko? *Fnis* - alt man skal tenke på :-)
Fru Snurp Skrevet 11. juni 2004 #7 Skrevet 11. juni 2004 Jeg fikk streng beskjed om å ikke ta med brudeskoene fordi de blir møkkete.. Mine sko ble ikke akkurat møkkete av å danse rundt med min mann på parketten halvannen times tid.
Tari Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2004 Mine sko ble ikke akkurat møkkete av å danse rundt med min mann på parketten halvannen times tid. Jeg fikk ihvertfall beskjed om det så jeg tar nok med et par andre...Vi skal også danse dobbelt så lenge. Også kan det jo hende din mann er litt flinkere til å danse enn min (egentlig er det vel jeg som kommer til å tråkke han på tærne men... :oops: )
zmurfette Skrevet 11. juni 2004 #9 Skrevet 11. juni 2004 Jeg danset 3 timer i brudeskoene mine - og fikk ganske så vondt i beina - men det var kjekt å lære trinnene i de skoene jeg faktisk skal bruke på den store dagen. Mine sko ble noe møkkete da min kjære tråkket med på tærne opptil flere ganger, men jeg "vasket" de med den typen våtserviett man normalt bruker på stoffinteriør i bil, og de ble helt fine og hvite igjen.
skogeki Skrevet 11. juni 2004 #10 Skrevet 11. juni 2004 Tari, det ser ut som at vi skal på samme dansekurs i kveld. Jeg fikk også beskjed av damen om ikke å ta på brudeskoene, fordi de ville bli skitne. Kurset vi skal på i kveld varer også i tre timer, så det er nok det samme. Kanskje jeg ser deg? *skogeki roper ut: TARI!!!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå