Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid brukt flytende foundation, men har lenge hatt lyst til å teste ut mineralfoundation i pudderform. Virker mye mer lettvint nå som det går mot sommeren, og det ser vel litt mer naturlig ut i sola også? :)

Men spørsmålet er, hvilket er best? :)

Jeg er på jakt etter noe som er medium dekkende, jevner ut hudtonen og som sitter lenge. Har kombinasjonshud med litt oljete t-sone. :)

Anonymous poster hash: 737e2...1d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

id Bare Minerals er jeg veldig glad i, men det er litt dyrt da. Omtrent 500kr for en boks. Varer ganske lenge da, heldigvis :) De har eget pudder for fet hud. Nå har de også kommet med pudderet i kompaktform i tillegg til løst, men det likte ikke min fete hud i alle fall. Det la seg som en kake på huden og sklei av utover dagen :(

Jeg liker også MAC sitt mineralpudder, men Bare Minerals har best dekkevne og smelter best inn i min hud.

Skrevet

Jeg har bare prøvd bareMinerals og er strålende fornøyd! Bruker fargen medium beige som passer hudtonen min perfekt. Den sitter på en ganske så god stund og har en perfekt dekkevne. Jeg bruker concealer under også da, men det behøver man egentlig ikke. Det eneste er at den har litt stiv pris.

Skrevet

Veldig glad i Everyday Minerals. Svinbillig er det og :)

Skrevet

Jeg har prøvd body touch sin, id bare minerals, lilly lolo og jane iredale(?).

Min favoritt av alle disse er Lily Lolo, den er både organisk og smelter kjempefint inn i huden, varer lenge, er ingen farlige stoffer i den, og koster ca 200 kr for en ganske stor boks :) id bare minerals har bismuth, og om man ikke tåler bismuth og bruker dette pudderet kan man begynne å klø i ansiktet eller få utslett. Blir man varm i ansiktet kjenner man også at det stikker veldig. Body touch sin var bare dårlig, ble skjoldete og ikke bra.

Jane iredale er den verste, rett og slett fordi jeg må ta STORE mengder av den for at den skal sitte på huden, eller i det hele tatt se at jeg har på pudder..bestilte den dog fra blivakker.no, så kan jo hende at den er gammel/fake.

AnonymBruker
Skrevet

id Bare Minerals er jeg veldig glad i, men det er litt dyrt da. Omtrent 500kr for en boks. Varer ganske lenge da, heldigvis :) De har eget pudder for fet hud. Nå har de også kommet med pudderet i kompaktform i tillegg til løst, men det likte ikke min fete hud i alle fall. Det la seg som en kake på huden og sklei av utover dagen :(

Jeg liker også MAC sitt mineralpudder, men Bare Minerals har best dekkevne og smelter best inn i min hud.

Da må du begynne å handle på feelunique! http://www.feelunique.com/brands/bareminerals/face

Anonymous poster hash: 782f1...efd

Skrevet

Jeg bestilte en Becca mineral foundation på Ebay...engelsk forhandler. Den er ok så langt, brukt den en ukes tid. Ellers er jeg veldig fornøyd med Priori...

Skrevet

Har brukt bare minerals i snart 4 år og har aldri en gang vurdert å bytte den bort. Jeg sliter med arr fra akne, og annen sminke har ofte bare gjort huden "tung", og mer stygg. Men denne har faktisk en utrolig dekk evne; samtidig som den føler utrolig lett på huden! Absolutt elsker den! Jeg foretrekker varianten "matte", da jeg i tillegg har litt fet hud. Anbefales virkelig.!

Skrevet

Jeg har prøvd 4-5 forskjellige mineral foundations men har måttet gi opp. De får huden min til å se død ut. Så jeg har endt opp med å bruke de lett over flytende sminke til fest for å gi god dekkevne. Så på everyday minerals på Coverbrands.no men fargevalgene samsvarte ikke med fargebeskrivelsene under så da blir det vanskelig å velge. Er lett brun etter solarium og tror jeg har en nøytral undertone i huden.

Skrevet

Bruker bare minerals. Syns den funker veldig bra og det ser naturlig ut. Den er jo ikke så dyr heller om man bestiller på nett? 200?

Skrevet

Bruker bare minerals. Syns den funker veldig bra og det ser naturlig ut. Den er jo ikke så dyr heller om man bestiller på nett? 200?

Men hvordan i huleste finner man riktig farge??

Skrevet

Men hvordan i huleste finner man riktig farge??

Den beste måten å finne riktig farge på når det gjelder mineralfoundation, er enten å

få tak i små prøver, eller gå i ett parfymeri og teste. Du tar en tykk strek med mineralfoundation

i de fargene du ønsker å teste langs kjeven, venter 30 min, den som har blendet seg mest

med din hudtone og nærmest er usynlig er den riktige fargen for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...