Gå til innhold

Typen sa han skulle dytte meg ned trapp om jeg ble gravid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lå og så på tv, nærmere bestemt "unge mødre" så kom typen inn og sa at hvis jeg ble gravid hadde han dytta meg ned en trapp eller gitt meg et balltre

Hvafasan er han psykisk ustabil eller bare dum? Er det vits å ta opp med han at jeg syns han var en dust?

Jeg er 19, han 22

Anonymous poster hash: 14a6c...378

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en dust. Ta opp med han at du ikke likte det han sa. Kanskje det bare var en dustekommentar som det ikke lå så mye vondt bak.

Gjest lillelarve
Skrevet

Okei? Han virker ikke helt god...! Herregud..

Skrevet

Drøyt, men overhengende sjanse for at det bare var en ekstremt dårlig spøk. Ville allikevell tatt det opp med ham dersom det er han du planlegger å dele resten av livet med.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn som samboeren min kan finne på å tulle om det... Utrolig dårlig egenskap... Menmen, han er faktisk en utrolig god far

Anonymous poster hash: 72077...a0d
AnonymBruker
Skrevet

Da måtte vel han også fått samme behandling. Du blir ikke gravid på egenhånd!

Anonymous poster hash: 2f320...a5b
  • Liker 10
Gjest chisandra
Skrevet

Og dette er faren til dine fremtidige barn eller?

Velg på nytt, det er lov å ombestemme seg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn som samboeren min kan finne på å tulle om det... Utrolig dårlig egenskap... Menmen, han er faktisk en utrolig god far

Det gjør kjæresten min også :P Plager meg heldigvis ikke, siden jeg vet 100% sikkert at han aldri ville gjort noe sånt.

Ts, er det en mulighet for at han bare sa det på tull?

Anonymous poster hash: 88fdd...860

Skrevet

Haha! Fyren er rå da! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør kjæresten min også :P Plager meg heldigvis ikke, siden jeg vet 100% sikkert at han aldri ville gjort noe sånt.

Ja han har en sær humor så kan jo hende det var tull men han var helt seriøs i tonefall og sånn

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også vet at min bare tuller, men jeg synes likevel det er veldig dårlig upassende... Jeg pleier bare å ignorere han, da er ikke det så morsomt å spøke med slikt

Skrevet

Hm, kommer jo ann på om det var ment som en spøk. Min kjæreste har tullet med å "slå" magen min dersom jeg ble gravid. Men det er bare en spøk altså.

Hvorfor ikke bare spørre han?

AnonymBruker
Skrevet

Var sikkert en jævla dårlig spøk. Han har nok litt angst for at du skal bli gravid.

Anonymous poster hash: 15d62...cfb
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke noe slikt er noe å tulle om, så lenge vi vet det finnes mennesker som gjør slikt mot gravide kvinner.

Jeg håper dette ikke er en trolletråd, for dersom det er det, så er den jævlig stygg. Hvis det derimot er sant, bør du gjøre det helt klart at slikt sier man ikke. Og det ville definitivt vært dumpegrunn.

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor er ikke den her fyren eksen din nu?

• Liker 3
Skrevet

det jeg reagerer mest på er at han fremdeles er typen din

Skrevet

sikker på at han ikke bare tulla da?

Skrevet

Jeg tenker at hele poenget her er at du er sammen med en fyr som tillater seg selv å si slikt.

Det sier ganske mye (i negativ) forstand om han.

Dersom du hadde vært sammen med en virkelig god fyr, så ville han holdt seg for god til å si noe slikt, støttet deg dersom du ble gravid, og til og med gledet seg over det.

Det han også sier er jo at han ikke ønsker deg hverken barn, eller deg som mor for sine barn.

Skrevet

Jeg lå og så på tv, nærmere bestemt "unge mødre" så kom typen inn og sa at hvis jeg ble gravid hadde han dytta meg ned en trapp eller gitt meg et balltre

Hvafasan er han psykisk ustabil eller bare dum? Er det vits å ta opp med han at jeg syns han var en dust?

Jeg er 19, han 22

Det er ikke et menneske jeg hadde villet vært sammen med om det gjaldt meg. Jeg hadde tatt en alvorlig samtale med han og spurt om han virkelig mente det og hvis svaret var ja hadde jeg definitivt funnet meg en ny kjæreste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...