Gå til innhold

parfyme til irritasjon !

Anbefalte innlegg

Gjest Nightwich
Skrevet

Jeg blir så sliten av alle som dynker på seg det ene duftende produktet etter det andre og avslutter med et par reale spruter parfyme !

Det er direkte plagsomt å kjenne eimen fra nabo bordet på en kafe eller på tog/buss/trikk.

Hva får folk, særlig unge jenter, til å tro at det er deilig for andre å kjenne parfyme og hårstylingsduft på flere meters avstand ?

Litt holder leeenge !

Jeg får vondt i hodet og ikke sjelden må jeg flytte meg.

Såpe og vann og en diskre deo er undervurdert

Flere enn meg som reagerer på sånt ?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jupp. Det morsomme er at det fullstendig ødelegger poenger med parfyme når folk dynker seg sånn. Det skal lukte ja, men ikke stinke og være noe man legger ekstremt godt merke til. I stedet for en subtil, lekker duft som man nærmest assosierer med personen blir det til at man legger merke til at det lukter mye (og ikke en gang hva det lukter), og det blir "hun der som alltid lukter så voldsomt". Det er fryjtelig lite classy å stinke roser og vanilje på flere meters avstand, altså. Og det er jækla slitsomt for alle i nærheten.

Anonymous poster hash: ec1e8...ef2
  • Liker 1
Gjest Nightwich
Skrevet

Nettopp ! Jeg elsker parfyme men tenker at det skal være litt.

Gjest Hyssingen
Skrevet

blir også sliten når noen tar på for mye parfyme. En dame jeg kjenner kan man lukte lenge før hun dukker opp. Er helt forferdelig.

• Liker 1
Skrevet

Enig! Ikke parfyme for menn, da.. Det elsker jeg.

Skrevet

Så enig! Jeg får skikkelig hodepine av sånne sterkt krydrede dameparfymer.

Og så søndag var jeg så heldig å få sitte på buss sammen med verdens mest parfymerte mann, han satt bak meg, og jeg vurderte sterkt å sette meg lengre unna ham. Luktet gammel kjerringsåpe. :dry:

Jeg er generelt glad i pafyme, men den skal anes, ikke skape en kvalmend eim i lufta.

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Er forskjell på å ta litt og mye.

Husker jeg slet på bussen en gang. Foran meg satt ei som hadde dynket seg parfyme. Bak meg satt en som hadde hatt storslepp på etterbarberingsvann.

Duft skal bare anes. Ikke stinke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror en kollega av meg satt rekord i dette. Hun er av typen man lukter mange meter unna, og lukta henger i i evigheter. Heldigvis jobber hun ikke på samme avdeling som meg, så jeg ser henne bare en gang om dagen eller noe sånt. En annen kollega hadde med seg hunden sin på jobb, og parfymekollegaen klappet og koste litt på bikkja i noe sånt som 10 sekunder. Parfymekollega går til sin avdeling, og bikkja legger seg på kontoret til eieren. En time etterpå kjenner jeg parfyme-eim fra utenfor avlukket mitt, snur meg og forventer å se parfymekollegaen... Neida. Det var bikkja!

Anonymous poster hash: ec1e8...ef2
  • Liker 1
Skrevet

Hvor mye parfyme bruker disse menneskene til daglig tro? 20 sprut før de går ut døra? Jeg syns det luker mye om jeg bruker 2 sprut til daglig.

Skrevet

Satt ved siden av ei "fin frue" på toget i dag som tydeligvis hadde vært uheldig å knuse parfymeflaska og fått alt innholdet over seg. Noen annen grunn til eimen av parfyme fra henne kan jeg ikke tenke meg... :omg:

Jeg ble kvalm rett og slett :spy:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg er glad i god parfyme, - jeg er ikke glad i billig fjortisparfyme i form av 'kjemisk krigføring' i det offentlige rom.

Det trenges kun en liten dråpe. Man trenger ikke bade i den ;)

Skrevet

Jeg blir skikkelig kvalm av det og får hodepine. Bruker parfyme selv, men ikke så mye at det kan brukes i kjemisk krigføring. Når det er sagt synes jeg en del menn synder vel så mye. Setter en sånn seg ved siden av meg på bussen holder jeg på å forgå. Leide bil her om dagen og leiebilen STINKET manneparfyme. Ugg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...