Gå til innhold

Hva synes dere om kjærester som tatoverer navnene til hverandre på kroppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker cover-up om noen år, jeg. Eventuelt måneder.

Eventuelt uker. Tar nok ikke lange tiden før han der er på ei annen :) Noe han er vel kjent for å gjøre.

Anonymous poster hash: 9e65e...7be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

A+M?

Anonymous poster hash: aad3c...82b

wow, verden er ikke stor? ;)

AnonymBruker
Skrevet

wow, verden er ikke stor? ;)

Hahaha, jeg så det bildet og tenkte det samme selv.. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, jeg så det bildet og tenkte det samme selv.. :fnise:

Visste liksom ikke helt om jeg skulle le eller gråte jeg... Fikk latterkula så tårene spruta :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Hvor DUM går det an å bli! Vet om ei som gjorde det på halsen, så ble det slutt, og hun skulle utføre laserbehandling for å fjerne tattoveringen. Nå ser det ut som en unge har lekt seg med sprittusj og viskelær i halsgropa hennes...

AnonymBruker
Skrevet

Hvor DUM går det an å bli! Vet om ei som gjorde det på halsen, så ble det slutt, og hun skulle utføre laserbehandling for å fjerne tattoveringen. Nå ser det ut som en unge har lekt seg med sprittusj og viskelær i halsgropa hennes...

Hahaha, det man kaller karma? For å være dum :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke glem hu som tatoverte navnet til typen i tryne! Vært i media et par ganger. Lurer av og til på hvordan folk tenker at slikt kan være en god ide...

Anonymous poster hash: 08807...3f1

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min skal tatovere navnet mitt over hele ryggen min :)

Anonymous poster hash: c6ba5...7d5

Skrevet

Jeg synes tatoveringer generelt er en stygg forsøpling av en ren og flott hud. Når man i tillegg tatoverer kjærestens navn, synes jeg det oser usjarmerende lavstatus og manglende evne til risikoanalyse og sannsynlighetsberegning.

Reverser kvinnefrigjøringen og gjeninnfør den konservative seksualmoralen, så blir det i hvert fall mer rasjonelt å tatovere forlovedens/ektefellens navn.

Skrevet

Jeg syntes det er harry og ikke særlig smart.

Skrevet

Korttenkt

Skrevet

Bedritent.

Skrevet

Mannen min skal tatovere navnet mitt over hele ryggen min :)Anonymous poster hash: c6ba5...7d5

Hva skal du med ditt navn på din rygg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg klarer å huske hva samboeren min heter selv uten tatovert jukselapp, altså. Men jeg skal skaffe meg en sånn tatovering når jeg begynner å bli dement, kanskje med telefonnummeret hans også :laugh:

Anonymous poster hash: f96f8...b8b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en kjempeidé! :laugh:

Anonymous poster hash: da6c7...0f0
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan folk tør. Tror de at de er spesielle, fordi det kommer jo ikke til å bli slutt mellom dem, tror de.

AnonymBruker
Skrevet

Haha!!! Eks kjæresten min tatoverte forbokstaven i navnet mitt på innsiden av overarmen. Kjempe fin tattoo altså. Vi var kjærester i 7 år, og han gjorde det vel når vi hadde vært sammen i 5 år ca. Han irriterte seg alltid over at jeg ikke gjorde det samme, altså tatoverte hans navn eller forbokstav på meg. Vell.. Han er eksen min nå, så kanskje han forstår meg bedre ;) Syns det er en dårlig idé, selvom tanken er søt :)

Anonymous poster hash: 808e0...36b
AnonymBruker
Skrevet

De har ikke lært livets harde realiteter. Det er umoden!

Anonymous poster hash: 069fa...0ce
AnonymBruker
Skrevet

Og hva skal de gjøre når det blir slutt? Bare date nye personer med samme navn, eller setter strek over og tatovere nytt navn over? :fnise:

Anonymous poster hash: 08807...3f1

Det hadde jo faktisk vært en ganske så orginal tattoering da. En liste med dem man har vært sammen med og med en strek over de som man ikke lenger er sammen med.

Anonymous poster hash: 3f599...2bf

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Synes tatovering (er) er veldig grusomt...usmakelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...