AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Tittelen sier sitt. Noen som vet hvor mye man har lov til å gjøre selv om man mottar arbeidsavklaringspenger på grunn av sykdom. Jeg er veldig kronisk syk og kan derfor ikke jobbe, studere eller være noe sosial. Jeg har noen få øyeblikk hvor jeg er litt bedre og kunne tenke meg å gjøre noe. Har jeg da lov til å lage youtubefilmer vent noe annet? Anonymous poster hash: faaaf...3f5
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Ingen som skal blande seg opp i hva du gjør på fritiden. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Ingen som skal blande seg opp i hva du gjør på fritiden. Du får ha dine meninger, men loven sier at man ikke kan ha inntektsgivende arbeid, (herunder hobbyer, dersom det er inntektsgivende), utover en viss sum dersom man mottar arbeidsavklaringspenger. Anonymous poster hash: 128d6...927
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Du får ha dine meninger, men loven sier at man ikke kan ha inntektsgivende arbeid, (herunder hobbyer, dersom det er inntektsgivende), utover en viss sum dersom man mottar arbeidsavklaringspenger. Anonymous poster hash: 128d6...927 Ja. Inntektsgivende. Du tjener jo ikke noe på å ha en film ute på Youtube, med mindre du lager den på oppdrag og får betalt for det. Anonymous poster hash: 26b3f...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Ja. Inntektsgivende. Du tjener jo ikke noe på å ha en film ute på Youtube, med mindre du lager den på oppdrag og får betalt for det. Anonymous poster hash: 26b3f...ed4 Jeg tok det for gitt at det var snakk om annonseinntekter som youtube betaler ut til sine "partnere", og da gjelder reglene for annet inntektsgivende arbeid. Anonymous poster hash: 128d6...927
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Du får ha dine meninger, men loven sier at man ikke kan ha inntektsgivende arbeid, (herunder hobbyer, dersom det er inntektsgivende), utover en viss sum dersom man mottar arbeidsavklaringspenger. Anonymous poster hash: 128d6...927 Tjener man mange penger på å lage videoer for tuben??
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Tjener man mange penger på å lage videoer for tuben?? Som ellers så kommer det helt an på hvor mye man leverer og kvaliteten på det man leverer. Anonymous poster hash: 128d6...927
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Som ellers så kommer det helt an på hvor mye man leverer og kvaliteten på det man leverer. Anonymous poster hash: 128d6...927 Vel, men det må jo være greit at en bruker av AAP gjør noe som kanskje kan bli en levevei, sånn at AAP ikke trenges der mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå