Gå til innhold

Er det lov til å lage youtube filmer selv om man får arbeidsavklaringspenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tittelen sier sitt. Noen som vet hvor mye man har lov til å gjøre selv om man mottar arbeidsavklaringspenger på grunn av sykdom.

Jeg er veldig kronisk syk og kan derfor ikke jobbe, studere eller være noe sosial. Jeg har noen få øyeblikk hvor jeg er litt bedre og kunne tenke meg å gjøre noe. Har jeg da lov til å lage youtubefilmer vent noe annet?

Anonymous poster hash: faaaf...3f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som skal blande seg opp i hva du gjør på fritiden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som skal blande seg opp i hva du gjør på fritiden.

Du får ha dine meninger, men loven sier at man ikke kan ha inntektsgivende arbeid, (herunder hobbyer, dersom det er inntektsgivende), utover en viss sum dersom man mottar arbeidsavklaringspenger.

Anonymous poster hash: 128d6...927

AnonymBruker
Skrevet

Du får ha dine meninger, men loven sier at man ikke kan ha inntektsgivende arbeid, (herunder hobbyer, dersom det er inntektsgivende), utover en viss sum dersom man mottar arbeidsavklaringspenger.

Ja. Inntektsgivende. Du tjener jo ikke noe på å ha en film ute på Youtube, med mindre du lager den på oppdrag og får betalt for det.

Anonymous poster hash: 26b3f...ed4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Inntektsgivende. Du tjener jo ikke noe på å ha en film ute på Youtube, med mindre du lager den på oppdrag og får betalt for det.

Anonymous poster hash: 26b3f...ed4

Jeg tok det for gitt at det var snakk om annonseinntekter som youtube betaler ut til sine "partnere", og da gjelder reglene for annet inntektsgivende arbeid.

Skrevet

Tjener man mange penger på å lage videoer for tuben??

AnonymBruker
Skrevet

Tjener man mange penger på å lage videoer for tuben??

Som ellers så kommer det helt an på hvor mye man leverer og kvaliteten på det man leverer.

Skrevet

Som ellers så kommer det helt an på hvor mye man leverer og kvaliteten på det man leverer.

Vel, men det må jo være greit at en bruker av AAP gjør noe som kanskje kan bli en levevei, sånn at AAP ikke trenges der mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...