Gå til innhold

Typen skriver seksuelle meldinger til andre jenter på facebook.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klikket inn på hans facebook ved uhell og der kom det opp en samtale.. dumme faenskap sitter å skriver kåte meldinger til luddere på facebook. Flere. Samtidig.

Jeg er så jævla forbanna. Lurer på om jeg skal ta print screen på meldingene og sende dem rundt til ludderne (de tror jo selvfølgelig at de er de eneesteeee, såååå spesielleeeee) og lage en shitstorm uten like. Idioten har jo samme passord på alt så jeg kan bare logge inn og gjøre det, så slette spor og se at de klikker på han og hverandre mens jeg sitter og ler.

SÅ JÆVLIG FORBANNA.

Anonymous poster hash: 35f94...f40
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du mener "eksen" og ikke "typen"...?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at du mener "eksen" og ikke "typen"...?

Ikke enda, vil først lage helvette og så slå opp med han. Ikke faen om han slipper unna.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Bra du facer han med det! Det der er overhodet ikke greit å gjøre når man er i et forhold!!

Anonymous poster hash: a7468...b5b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke enda, vil først lage helvette og så slå opp med han. Ikke faen om han slipper unna.

exn min hadde vært på msn på min pc en gang tydligvis, jeg skulle kikke igjennom loggene mine og så en noe ukjent mail han hadde chatta med, så jeg kikka.

viste seg at kødden hadde vist pikken på cam til ei "oslosnuppe" som hverken hadde bilde eller webcam.

(dette mens jeg lå på sofaen og sov ved siden av han.

jeg tok printscreen, la ut på facebook og tagga han.

bestemora hans kommenterte på bilde. "FY ******** "

og jeg fikk mange jenter som traff meg på byen etterpå som digga meg for å ha gjort som jeg gjorde.

det gjorde litt godt i sjela.

Anonymous poster hash: 03ade...df3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Print screen av alt og legg det ut på Facebooken hans! Tagg alle jentene! Han fortjener det! Godt å høre at du er sint og ikke lei deg! Lettere å gå videre da :)

Anonymous poster hash: 1cc10...225

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Digger at du faktisk har tenkt å gjøre noe med det her! Er så mange som sitter der å blir usikker på seg selv, og føler det er sin egen skyld at han gjør det, og at "menn er menn" osv. Er så deilig å lese at noen faktisk har selvrespekt! Og du må gjerne oppdatere om hva som skjer, hihi

Anonymous poster hash: 1fc5e...4ea
  • Liker 2
Skrevet

Tagg alle jentene? Hva faen? Vet disse jentene at han har kjæreste? Hvis ikke fortjener de i hvert fall ikke at det de har skrevet blir offentliggjort på FB ved at TS tagger dem. Det er først og fremst kjæresten til TS som har vært en dust her.

Det jeg ville gjort var (som TS vel foreslo) å lage et bilde med en samling av printscreen fra alle samtalene og sendt rundt, så han ikke har sjans på noen av dem lengre ;)

• Liker 2
Skrevet

Klikket inn på hans facebook ved uhell og der kom det opp en samtale.. dumme faenskap sitter å skriver kåte meldinger til luddere på facebook. Flere. Samtidig.

Jeg er så jævla forbanna. Lurer på om jeg skal ta print screen på meldingene og sende dem rundt til ludderne (de tror jo selvfølgelig at de er de eneesteeee, såååå spesielleeeee) og lage en shitstorm uten like. Idioten har jo samme passord på alt så jeg kan bare logge inn og gjøre det, så slette spor og se at de klikker på han og hverandre mens jeg sitter og ler.

SÅ JÆVLIG FORBANNA.

Hjelpes, fyren din er den som sender meldinger til de her damerne og så kaller du dem luddere=??

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hun er sinna! Jeg skjønner henne godt jeg! Du hadde kanskje sendt en blomst for å være snill med de du? ;)

Hjelpes, fyren din er den som sender meldinger til de her damerne og så kaller du dem luddere=??

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde lagt skylden der den hører hjemme, hos min mann.

• Liker 7
Gjest Booker
Skrevet

Jeg hadde lagt skylden der den hører hjemme, hos min mann.

Tror nok hun legger skylden rett her, hun tar vekk alle sjansene han har med noen inkludert ts.

Skrevet

Tror nok hun legger skylden rett her, hun tar vekk alle sjansene han har med noen inkludert ts.

Vel, det blir for dumt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes faktisk det hadde vært pinlig ovenfor familie og venner å spre bildet videre så de kunne se at jeg hadde vært sammen med en så ekkel kjæreste.

• Liker 2
Gjest Booker
Skrevet

Vel, det blir for dumt.

POtato PotAto. Kan ikke forvente at man er helt klok i hodet rett etter man har funnet ut noe sånt.

Skrevet

POtato PotAto. Kan ikke forvente at man er helt klok i hodet rett etter man har funnet ut noe sånt.

Haters gonna hate, potatoes gonna potate.

Skrevet

Slemt ovenfor de ander jentene å bli offentliggjort om de ikke visste at eksen din (ja, eksen din) hadde kjæreste. Men jeg ville sendt bildene til de andre jentene og slettet sporet etter det slik at han ikke oppdage at du visste om det før du faktisk konfronterte ham selv.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

SÅ JÆVLIG FORBANNA.

Er jo han som er ludderet her da... Om de tror han er singel så kan du ikke klandre dem. Endret av BettyBoop
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...