AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Jeg vet ikke hvorfor men i det siste kjenner jeg at jeg sliter med og holde dette hemmelig for mannen min. Sånn ca 1 år før jeg traff mannen min solgte jeg sex. Var bare noen måneder og var helt frivillig. Var ikke engang helt avhengig av pengene for hadde jo annen jobb men hadde fantasert om det en stund og bare havnet ut i det etter og fått et tilbud jeg ikke klarte si nei til. De fleste opplevelsene jeg hadde var gode iallfall helt greie men noen var mindre bra og etterlot en følelse av og føle seg brukt. Etter endel avtaler fikk jeg jo et mer og mer rart forhold til sex. Rart og ha sex med menn man egentlig ikke liker spesielt godt eller har veldig god kjemi med men taklet det ganske bra der og da er mere nå i ettertid. seks år etter jeg kjenner på dette. Spesielt etter jeg for noen uker siden traff på en av kundene mine tilfeldig på et kjøpesenter og vi begge virket like forlegende. Jeg var der også med min mann som merket jeg ble litt rar. Jeg klarte delvis bortforklare det med at jeg hadde sett en mann jeg datet og at det ente dårlig han godtok den forklaringen. Jeg har ingen andre hemmeligheter for mannen min. Han vet alt om meg. om fortiden min osv men dette føler jeg ikke jeg kan fortelle han. Jeg vet ikke hva han vil tenke om meg om jeg forteller det men på den annen side så er det veldig slitsomt og holde på hemmeligheter også ovenfor mannen jeg elsker. noen gode råd? Anonymous poster hash: 10253...53d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Dette holder du for deg selv! Han har ingenting med fortiden din. Min mann vet ikke om hele min seksuelle fortid heller. Noen ting er private, og det er ikke galt å ta en hvit løgn om det. De fleste jeg vet om forteller ikke ALT til sine menn/kjærester... :-) Anonymous poster hash: 40c16...4d8 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Ikke fortell noe du! Fortid er fortid og ikke noe han har noe med. Anonymous poster hash: dfb26...d25 3
cerruti Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Dette hadde jeg ikke sagt noe om - det tror jeg vil kunne ødelegge mye mellom dere. 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Svært så mye sympati TS fikk her! Jeg ville i hvert fall ikke vært sammen med en tidligere prostituert, så synes egentlig mannen har rett til å vite det. TS, jeg synes det ville vært helt greit om en kunde avslørte deg, jeg. Når du har tatt et slikt valg, som er temmelig spesielt, og ikke nødvendig, som du presiserte, så får du stå for det. Anonymous poster hash: b38a3...39c 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Nettop! Du ville ikke ha vært sammen med en tildeligere prostituert. Kanskje derfor hun ikke burde si noe, han har ikke noe med det! Og hvorfor kanskje miste en hun har det bra ned pga fortid? Er jo ikke som om hun har drept noen el. Svært så mye sympati TS fikk her! Jeg ville i hvert fall ikke vært sammen med en tidligere prostituert, så synes egentlig mannen har rett til å vite det. TS, jeg synes det ville vært helt greit om en kunde avslørte deg, jeg. Når du har tatt et slikt valg, som er temmelig spesielt, og ikke nødvendig, som du presiserte, så får du stå for det.Anonymous poster hash: b38a3...39c Anonymous poster hash: dfb26...d25 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Kan ikke denne tråden linkes til neste gang noen naive kvinner vurderer dette "yrket", og skal ha oss andre til å tro at vi er fordømmende og "moralister" når vi påpeker konsekvensene på sikt.. Anonymous poster hash: 2c5a3...ea6
Biloba Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Svært så mye sympati TS fikk her! Jeg ville i hvert fall ikke vært sammen med en tidligere prostituert, så synes egentlig mannen har rett til å vite det. TS, jeg synes det ville vært helt greit om en kunde avslørte deg, jeg. Når du har tatt et slikt valg, som er temmelig spesielt, og ikke nødvendig, som du presiserte, så får du stå for det.Anonymous poster hash: b38a3...39c Tja, det er ikke ulovlig å prostituere seg, og det finnes ingen informasjonsplikt om ens seksuelle forhistorie når en inngår forhold. Mannen har ikke rett til å vite noe. Ts kan bare si at hun ikke vil gå ut med detaljer om fortiden om han spør. Jeg hadde levd i redsel for hvordan han ville ta en tilfeldig avsløring, dog. Vanskelig situasjon, jeg vil ikke gjette på hva som er best å gjøre. 2
Gjest Blomsterert Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 Kan ikke denne tråden linkes til neste gang noen naive kvinner vurderer dette "yrket", og skal ha oss andre til å tro at vi er fordømmende og "moralister" når vi påpeker konsekvensene på sikt..Anonymous poster hash: 2c5a3...ea6 Det er vel strengt tatt ikke dere andre som kan si så mye om konsekvensene...
Gjest Lincoln Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Hvor er svarene fra de som aaaaaldri kunne vært sammen med en mann som hadde kjøpt sex?
Gjest Blomsterert Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Ts. Nå er det ikke så lett og lurt å snakke om dette. Alle har vel sine hemmelighet...og denne vet du vel ikke helt blir mottatt? Kommer an på ham og deres forhold også.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 Mannen din bør få vite at du har vært en hore, på lik linje som de fleste av oss ville visst om mannen vår har gått til en hore. Dette er en konsekvens av et idiotisk valg du tok for mange år siden. Anonymous poster hash: 247c9...abb
Gjest Tris Skrevet 30. april 2014 #13 Skrevet 30. april 2014 Hvor er svarene fra de som aaaaaldri kunne vært sammen med en mann som hadde kjøpt sex? Her er jeg! Og jeg mener også at ts burde ha fortalt han alt forlengst.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #14 Skrevet 30. april 2014 Dere er gift? Du fortalte ikke dette før du giftet deg? Sorry alså, men her har mannen din giftet seg på feil premisser. Du har jo ikke vært ærlig med han! Snakk om tillitsbrudd! Og du er ikke den han tror du er. Her var det mange røde lamper som blinker. Snu det om da ts, om din man hadde noe i sin fortid som f.eks ku klux klan medlem, eller hadde vært gift 3 ganger før og hadde barn her og der, eller hva nå enn som ville vært en mulig deal-breaker for deg. Ville du ikke visst dette før du giftet deg? Synes faktisk ikke at du fortjener bedre enn at du blir avslørt. Anonymous poster hash: d7685...9f0 1
goldenstove Skrevet 30. april 2014 #15 Skrevet 30. april 2014 Du får gjøre det samvittigheten forteller deg. Du som kjenner fyren og det er din fortid. Men nøkkelordet er fortid. Personlig kunne jeg godtatt alt(inkludert kjøp og salg av sex), unntatt seksuelle overgrep eller annen vold. Fortid er fortid, og jeg forventer såklart den samme holdningen fra partner. Ikke at jeg noensinne har vært såpass forvirra at jeg har prøvd å selge sex, men forskjellige folk har forskjellige grunner til å ta de dårlige og gode valgene sine. Det er de valgene som har formet deg til den du er nå, og hvis du i tillegg begynner å kjenne på ettereffekten av tidligere valg nå ville jeg hvertfall vurdert å si det. Om det ikke er til han, så i alle fall til noen andre du føler du kan være åpen om det til. Han kommer jo til å oppfatte at noe er galt, så du må jo uansett ta tak i problemet på den eller den andre måten.
got2go Skrevet 30. april 2014 #16 Skrevet 30. april 2014 Jeg mener også at du burde fortelle. Han for ta deg om du er, med fortiden din og hele pakka.
Gjest Cartman Skrevet 30. april 2014 #17 Skrevet 30. april 2014 Tja kan noen bevise at du solgte sex? Er det på tape? Hvis ingen kan bevise det, så trenger du ikke å si noenting. Får han vite dette gjennom andre personer, så blånekter du. Hvilken rett har han til å grave i din fortid? Han eier deg ikke. I tillegg er det vell ingen hemmelighet. Herregud hvem bryr seg om hva person dittdatt gjorde for 5 år sida.
Gjest Blomsterert Skrevet 1. mai 2014 #18 Skrevet 1. mai 2014 Du får gjøre det samvittigheten forteller deg. Du som kjenner fyren og det er din fortid. Men nøkkelordet er fortid. Personlig kunne jeg godtatt alt(inkludert kjøp og salg av sex), unntatt seksuelle overgrep eller annen vold. Fortid er fortid, og jeg forventer såklart den samme holdningen fra partner. Ikke at jeg noensinne har vært såpass forvirra at jeg har prøvd å selge sex, men forskjellige folk har forskjellige grunner til å ta de dårlige og gode valgene sine. Det er de valgene som har formet deg til den du er nå, og hvis du i tillegg begynner å kjenne på ettereffekten av tidligere valg nå ville jeg hvertfall vurdert å si det. Om det ikke er til han, så i alle fall til noen andre du føler du kan være åpen om det til. Han kommer jo til å oppfatte at noe er galt, så du må jo uansett ta tak i problemet på den eller den andre måten. En trenger ikke være forvirret om en selger sex. En bør helst IKKE være det.
goldenstove Skrevet 1. mai 2014 #19 Skrevet 1. mai 2014 Nei, så klart trenger det ikke være det, men hadde JEG solgt sex i en periode av livet mitt ville jeg sett tilbake på det som en merkelig periode. Hvis det ikke kom klart frem at innlegget var skrevet subjektivt beklager jeg det. Ellers vil jeg si at ts har hatt en merkelig periode da hun solgte sex(evt havnet i vanskelig situasjon) i og med at hun bare holdt på noen måneder. Uten at jeg kan garantere der.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #20 Skrevet 1. mai 2014 Jeg tror du kan ødelegge forholdet om du sier noe nå, seks år etter. Da bør man nesten være åpen tidlig i et forhold. Jeg kan skjønne at du sliter med å være alene med det, men tror at det er bedre å snakke med en psykolog om dette. Det er mange som selger sex som ikke tror de kommer til å alite med det, men så kan det få slike konsekvenser du forteller om (redsel for å møte tidligere kunder, og kanskje skam/skyldfølelse av å holde det hemmelig).Anonymous poster hash: 6e6dd...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå