Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #1 Skrevet 11. juni 2004 Noen som har vært på Hudklinikken i Oslo og fått fjernet hår med laser?? Lurer på om dette virkelig fungerer... Er det vondt/ubehagelig?
Gjest allium Skrevet 11. juni 2004 #2 Skrevet 11. juni 2004 Jeg har ikke vært på Hudklinikken, men et annet sted. Jeg har tatt bikinilinjen. Etter tre behandlinger var jeg helt hårfri ifjor sommer, i løpet av vinteren kom det litt tilbake, så jeg tok en ny nå nettopp. Jeg trenger kanskje en til om et år eller to, så skal det være bra sies det. Det gjør litt vondt, men ikke verre enn at det er til å holde ut. Absolutt verdt pengene.
Catzy Skrevet 12. juni 2004 #3 Skrevet 12. juni 2004 Kan man gjøre dette på andre steder enn bikinilinjen? F.eks. ben og pusebart? Barten er ikke noe stort problem, men det hadde vært fint å ikke barbere bena igjen. Pris? Catzy
Gjest allium Skrevet 12. juni 2004 #4 Skrevet 12. juni 2004 Man kan gjøre det hvor som helst, men hårene bør være mørke, og huden lys, for best mulig effekt. Jeg har fått anslått i underkant av 3000 kroner pr behandling for leggene.
Gjest Cuddly Skrevet 12. juni 2004 #5 Skrevet 12. juni 2004 Men si meg: må hårene være utvokst, eller tar den hårsekkene eller noe sånt, selv om man feks. er barbertnappet?
Isabel Skrevet 12. juni 2004 #6 Skrevet 12. juni 2004 Hvor mye koster det med laser på bikinilinja? alt i alt? funker det bra? blir det helt "glatt"??
Gjest allium Skrevet 12. juni 2004 #7 Skrevet 12. juni 2004 Men si meg: må hårene være utvokst, eller tar den hårsekkene eller noe sånt, selv om man feks. er barbertnappet? Håret skal være barbert. Jeg synes det er greiest å komme ubarbert, slik at det er lett å se hvor hårene er, men de barberes vekk før laseren blir brukt. Nappe/vokse må du derimot ikke gjøre. Det må være røtter igjen som kan absorbere laserlyset.
Gjest allium Skrevet 12. juni 2004 #8 Skrevet 12. juni 2004 Hvor mye koster det med laser på bikinilinja? alt i alt? funker det bra? blir det helt "glatt"?? Jeg betalte 1350 kroner pr behandling for de to første behandlingene, og 675 pr behandling for alle etter det. Etter tre behandlinger var det helt glatt ifjor sommer. I løpet av vinteren kom det tilbake noen hår her og der, som jeg fjernet i begynnelsen av mai, så nå er det helt glatt igjen. Man må visst regne med opptil fem behandlinger. Jeg tvilte lenge, for det er jo dyrt. Men har ikke angret et sekund. Aldri mer rød, nuppete, betent hud i bikinilinjen. I forfjor kunne jeg knapt vise meg i bikini.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå