Aelwyn Skrevet 11. juni 2004 #1 Skrevet 11. juni 2004 :cry: Hun jeg skulle kjøpe kjolen min fra hadde "feil" i datasystemet som gjør at hun ikke hadde min kjole i "min" str!!! Så nå er det ut på utkikk enda en gang... :-x Typisk! Når jeg endelig hadde bestemt meg kunne jeg ikke få det slik jeg ville! :-(
Lissemor Skrevet 11. juni 2004 #2 Skrevet 11. juni 2004 Uffda...det var jo trist....men du skal se du finner en annen kjole som du liker like godt :trøste:
majan Skrevet 11. juni 2004 #3 Skrevet 11. juni 2004 :trøste: en trøsteklem til deg. men oppi alt er det jo godt du har så god tid til og se deg om etter en ny kjole da
Grooo Skrevet 11. juni 2004 #4 Skrevet 11. juni 2004 Hm... Hvis det er en feil i datasystemet hennes, er det ikke noe hun kan fikse da? Eller går det ikke å få noen andre som ikke har denne feilen til å sy kjolen??? Ellers finner du helt sikkert en annen kjole, det er jo så mange fine kjoler der ute!
camie Skrevet 11. juni 2004 #5 Skrevet 11. juni 2004 Enda et bevis på at det faktisk er smart å begynne planleggingen i god tid....
Glossy Skrevet 11. juni 2004 #6 Skrevet 11. juni 2004 :trøste: Utrolig kipt! Er det ingen andre butikker rundt om i Norge som har den da?? Er jo verdt å ta en ringerunde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå